Catalans aixakeuvus xD (#68)

1, 2, 3, 4, 511
CaT_Os_MandRoS escribió:lulz, what's that? coleccio de releases?

pr0n?

diccionaris?

No baixo pr0n j@..

Són ni més ni menys que quasi 7000 roms de mame, emuladors, i coses vàries [rtfm]

De diccionaris, aquell de l'ophcrack tenia molt bona pinta [burla2]
eTc_84 escribió:No baixo pr0n j@..

Són ni més ni menys que quasi 7000 roms de mame, emuladors, i coses vàries [rtfm]

De diccionaris, aquell de l'ophcrack tenia molt bona pinta [burla2]


jo tenia 100Gb de roms de mame fins que vaig haver de començar a esborrar-les per baixar-me les ROMs de DS per la dona... :P

m'he comprar un nou disc dur... ejem
eTc_84 escribió:No baixo pr0n j@..


Ja, ni tu ni ningú [boing] ...

Bon dia a tots! bueno, un altre dia de treball el que espera avui, a veure com sortim.

Que tingueu un bon dia!

PD: Jo de disc dur estic mirant els de Western Digital, els my books externs aquests, que tenen bona pinta.
bon dia gent, dos dies q ja no treballu i tot i aixi encara matinu, entre anar al seguro, pòrtar el cotxe al planxista... etç, és q em van intentar obrir el cotxe, per sort la poli el va pillar mentres ho intentava [tomaaa]

i ara a buscar feina cawento
0m3gA escribió:PD: Jo de disc dur estic mirant els de Western Digital, els my books externs aquests, que tenen bona pinta.


Uhm, la experiència personal de HDD externs és molt dolenta, tant a casa com a la feina... paso, m'estimo més intern (a més de menys pasta).

Salutacions!
qwerty72 escribió:
Uhm, la experiència personal de HDD externs és molt dolenta, tant a casa com a la feina... paso, m'estimo més intern (a més de menys pasta).

Salutacions!


A la feina utilitzem els western digital aquests per fer copies de seguretat del server i va bastant bé i ara els fiquem als servidors dels clients, provaré a veure com va la cosa.
no trobo res per infojobs [buuuaaaa]
0m3gA escribió:
A la feina utilitzem els western digital aquests per fer copies de seguretat del server i va bastant bé i ara els fiquem als servidors dels clients, provaré a veure com va la cosa.


Jo em vaig cagar en tot amb uns Lacie de 500Gb quan valien un polvo.. a la setmana va fer figa (amb un colló d'info).. sort que era a la feina i no casa :D

Per intern WD i Seagate no m'han donat problemes desde que els disc era de 4Gb :D

Salutacions!
eTc_84 escribió:No baixo pr0n j@..

Són ni més ni menys que quasi 7000 roms de mame, emuladors, i coses vàries [rtfm]

De diccionaris, aquell de l'ophcrack tenia molt bona pinta [burla2]


mooOola :3

MAME FTW
Siiiiiiiii!!!!!
Dema tinc festa, jejejeje
Un dia sense treballar ^.^ Port'ho des del dilluns passat sense un dia de descans [buuuaaaa] Ja era hora, ara a dormir la migdiada XD
Bones!
oscuros escribió:em van intentar obrir el cotxe, per sort la poli el va pillar mentres ho intentava [tomaaa]
Si, pero tmb es una bona pua haver d'anar a reparar el pany.
Lo de la feina quan menys t'ho esperis et sortirà algo, ja ho veuràs [ginyo]
oscuros, a part de infojobs tens laboris (com a webs per feina) i estic segura que algo hauries de trobar no es precisament petit on vius ^^u

si al menys aquest mes no, el següent segur que si, és quant puja la feina.
drknss escribió:Bones!
Si, pero tmb es una bona pua haver d'anar a reparar el pany.
Lo de la feina quan menys t'ho esperis et sortirà algo, ja ho veuràs [ginyo]


li paga l'assegurança ^^

i la feina, segur que trobes alguna cosa però m'han dit que ara per les eleccions està una mica para't i fins el març res de res
bona tarda.. fent break desde la biblio.. ^^U
Aya escribió:...fins el març res de res


donant ilusions la noia [tomaaa]
oscuros escribió:

donant ilusions la noia [tomaaa]


si ja t'ho vaig dir juuu :-( però tu trobaràs feina abans
això esperu q sinó...
oscuros escribió:

donant ilusions la noia [tomaaa]



jo et pronostico a partir del me que ve. el gener sempre és un mes fluix, primer perquè tot està planificat per la campanya de nadal, i ara com a molt es busquen reforç per els rebaixes, tot lo altre está parat a l'espera de noves comandes, i la cosa no comença a funcionar fins febrer.

tu tranquil, que d'aquí poc ja veuràs com comencen a sortir més ofertes de feina, tindràs per triar més i t'agafaran en alguna :)



nenes us recomano el anime de Ouran Koukou Host Club ^_^ 26 capítols, impactant, amb algunes sortides d'olla que deu n'hi do


pd: si, només recomanat pel sector femení, és shojo, però sense colors pastels ni histories romanticones, i no us dic de que va, que explicant l'argument es trenquen sorpreses del primer capítol; però la temàtica i algunes inclinacions yaoi pel mig... no el fan gaire recomanable a ulls masculins XD
lodis escribió:pd: si, només recomanat pel sector femení, és shojo, però sense colors pastels ni histories romanticones, i no us dic de que va, que explicant l'argument es trenquen sorpreses del primer capítol; però la temàtica i algunes inclinacions yaoi pel mig... no el fan gaire recomanable a ulls masculins XD
Paraules màgiques, vaig a buscar-la per baixar ja!!! XD
------------------------------------------
Si que es fluix si el Gener, porto uns dies que casi que m'avorreixo i tot, vist la feinada del desembre. Però bueno, no em queixo pq tant si treballo molt com poc al ser pràctiques no cobro ^^U.
La empresa on jo treballo deu ser l'excepció perquè ara estem buscant 3 persones xD

M'he enamorat del nou Macbook air, llàstima que sigui tan excessivament car per lo que en realitat es [decaio]
XD he aconseguit entrar des del curru ^^U
jo em posare a fer feina


quan acabi de baixar-me les series mirare la que has dit lodis ^^ té bona pinta


estic baixant private practice i cashmere mafia (recomanada per tu) ^^


uolaaa oscuros
drknss escribió:XD he aconseguit entrar des del curru ^^U

Mola X-D

Que has hagut de fer? Posar la ip d'eol per entrar? xDD

0m3gA escribió:M'he enamorat del nou Macbook air, llàstima que sigui tan excessivament car per lo que en realitat es [decaio]

Apart de lo cars, es que no duu superdrive i que no te ethernet, diga'm renegat, però a casa meu encara vaig amb cables, més aviat pel tema velocitat a transferir coses :p
Aya_cat escribió:jo em posare a fer feina


quan acabi de baixar-me les series mirare la que has dit lodis ^^ té bona pinta


estic baixant private practice i cashmere mafia (recomanada per tu) ^^


uolaaa oscuros

Cashmere mafia mola [plas]
si es que tinc bon gust triant series ^_^

la Rouse ho sap, la estic viciant a tot això XD jajaja.


privat practice, de moment s'ha quedat amb 9 capítols i aviat ha de sortir el 10, que es podria "acabar" així per la vaga de guionistes, la de chasemer mafia, com ja està gravada i han començat ara l'emissió no hi ha problemes.

la que també està bé es dirty sexy money ^_^ però si, hi ha el problema de la vaga pel mig... com la gran majoria de series, menys les que han estat gravades anteriorment.

si us van els vampirs podeu triar entre moonlight i blood ties [babas]
Cafetino escribió:No estaveu d'examens? [looco]


a mi em queden menys de dues setmanes [mad]

he mirat cashmere mafia m 'encanta ^^
i la de dirty sexy money em vaig mirar el resum però no em cridava l'atenció
Aya_cat escribió:
a mi em queden menys de dues setmanes [mad]

he mirat cashmere mafia m 'encanta ^^
i la de dirty sexy money em vaig mirar el resum però no em cridava l'atenció


es que el resum no te res a veure ^_^ a mi tampoc em va cridar l'atenció, però la vaig baixar un dia que no tenia res a fer i llavors si que me va agradar.



Cafetino escribió:No estaveu d'examens? [looco]



una cosa és estar d'exàmens i l'altre amargar-se son dos coses diferents ^_^

jo ara estic amb prince of tennis >_<
bon dia gent, el planxista ja m'ha tornat el meu cotxet [beer]


els meus amics ho agariran més q jo jajajaj akests dies feien de taxistes XD
Cafetino escribió:Apart de lo cars, es que no duu superdrive i que no te ethernet, diga'm renegat, però a casa meu encara vaig amb cables, més aviat pel tema velocitat a transferir coses :p


noob, qui necessita un lector O.oU

A part , pots comprar un adaptador de usb a ethernet :3

learn2read.
CaT_Os_MandRoS escribió:
noob, qui necessita un lector O.oU

A part , pots comprar un adaptador de usb a ethernet :3

learn2read.

Aixo era evident que ho vendrien apart, pero llavors on queda la famosa portabilitat? xDDD

Duran el macbook ahir en un sobre, i despres en una maleta: el carregador, el hub usb(nomes tenim 1 port usb), el usb-ethernet, i la superdrive? xDDDDDD


Apple ha fotut ben be la pota. Alguns ho justificaran que algu li serveix(i es probable), però el 90% o més no son res més que uns fanatics amb la tarja de credit a la mà que el compraran perquè duu una pometa, i no perquè realment s'ajusti a les seves necessitats.

Definitavament, apple en sap molt de marketing...
No, no queremos un futuro contruido sin tí,
nosotros queremos morir por tí.

Salud desde un hombre que vive una película.
morr escribió:No, no queremos un futuro contruido sin tí,
nosotros queremos morir por tí.

Salud desde un hombre que vive una película.

Cuenta!que hacem ucho que no se sabe de ti
Bona nit.. Dema amb sort sera el penultim examen.. [burla3]
dimecres vaig acabar examens [plas]
Jo demà tinc l'últim exàmen: el de mates.

Peeeero... com que estic convensuda de que he suspes tots els que he fet, d'aquí dos setmanes... TORNEM-HI! :-p
Es aquet el "hilu" de catalans? :P
si i


jo començo el 29 arggsss nervis nervisss [mad]
Aya_cat escribió:si i


jo començo el 29 arggsss nervis nervisss [mad]



però tu que fots estes hores desperta??? no pots tenir classes si estàs d'exàmens no??[agggtt]


jo i la Rouse avui hem empalmat, aplicades estudiant per demà, bueno, hem estudiat fins allà les 3 i algo, després he meditat que si ens posavem a dormir no ens aixecaríem, total, d'empalmada passant les hores fins ara a primera hora que tenim el examen >_< en fins, tindré temps de tornar a casa, fer-me el dinar, dinar i anar a buscar el tren ^_ ^que he aprofitat ara per fer la maleta :)
Cafetino escribió:Aixo era evident que ho vendrien apart, pero llavors on queda la famosa portabilitat? xDDD

Duran el macbook ahir en un sobre, i despres en una maleta: el carregador, el hub usb(nomes tenim 1 port usb), el usb-ethernet, i la superdrive? xDDDDDD


Apple ha fotut ben be la pota. Alguns ho justificaran que algu li serveix(i es probable), però el 90% o més no son res més que uns fanatics amb la tarja de credit a la mà que el compraran perquè duu una pometa, i no perquè realment s'ajusti a les seves necessitats.

Definitavament, apple en sap molt de marketing...


Quants cops has fet servir realment el lector al portatil nou? jo des de que el tinc (3 anyets) ho podria contar amb els dits de la mà...

A part, com tots els portatils, necessites el carregador a sobre si no el carregues cada dia al matí fins al tope, o en fas un us intens.

i mira, l'adaptador a ethernet mira, petitonet que es, te l'emportes quan creguis que el necessitaras.

No es pot negar que apple ha fet una gran feina en reduir pes amb les mateixes funcionalitats de sempre (i millorar disseny, pero buenu aixo va a gustos) , i sembla ser un gran portatil que al canvi de €-$ surt assequible per la majoria de butxaques (uns 1200€).

Perquè consti que no soc un macfag de merda i tinc una mica de criteri, una petita tira de penny arcade XD

Imagen
CaT_Os_MandRoS escribió:
Quants cops has fet servir realment el lector al portatil nou? jo des de que el tinc (3 anyets) ho podria contar amb els dits de la mà...

A part, com tots els portatils, necessites el carregador a sobre si no el carregues cada dia al matí fins al tope, o en fas un us intens.

i mira, l'adaptador a ethernet mira, petitonet que es, te l'emportes quan creguis que el necessitaras.

No es pot negar que apple ha fet una gran feina en reduir pes amb les mateixes funcionalitats de sempre (i millorar disseny, pero buenu aixo va a gustos) , i sembla ser un gran portatil que al canvi de €-$ surt assequible per la majoria de butxaques (uns 1200€).

Perquè consti que no soc un macfag de merda i tinc una mica de criteri, una petita tira de penny arcade XD

Imagen


Lo que es segur es que serà un portàtil polèmic.

A mi em sembla una màquina bastant decent, te més Ram que el meu pc de sobretaula per exemple xD, però crec que va més enfocat a la gent que el porta amunt i avall amb reunions, o per anar a la uni, que el cd no t'hauria de fer falta i segurament l'adaptador ethernet ja que es va per wi-fi.

Lodis, jo no podria fer un examen sense dormir [agggtt]
joderrr!! He aprovat l'assignatura mes chunga que tenia!! Lastima que sigui un parcial, pero només hi ha 8 aprovats de 90.. [+risas]
Bueno... meta del dia conseguida xD

Anar a l'examen de mates sense haver dormit, i haver fet bé algun exercici (clar està que suspendré, pq en un examen tipus test en que no se fer la meitat de coses.... u_u')

Ara a estudiar per les recuperacions! ZzzZZ Però abans toca dormir una miquetaaaa!
Vaja 2, com per viure al pis amb ellas... xDD pobre holandesa [angelito]
Per fi divendres... ^^
¿Que feu aquest cap de setmana? Jo m'ananire a veure als avis a Tarragona, a Sant Carles de la Ràpita :P
Y el dilluns, un altre cop a treballar T.T
Demà compras de roba per anar a esquiar i no se si farem algo més. I diumenge de compres amb una amiga [ayay]
Rinoa_ru escribió:Per fi divendres... ^^
¿Que feu aquest cap de setmana? Jo m'ananire a veure als avis a Tarragona, a Sant Carles de la Ràpita :P
Y el dilluns, un altre cop a treballar T.T
Jo em sembla que el dissabte a la tarda aniré al cine, si fan algo de bo a la cartellera [plas]. Fa una eternitat que no hi vaig ^^U
Me'n torno a classe...
En realitat, vaig a enfotre'm d'un de manteniment que buscava el "senyor [nom del professor] que dona claus de wifi" (per la psp) [qmparto]
drknss escribió:Me'n torno a classe...
En realitat, vaig a enfotre'm d'un de manteniment que buscava el "senyor [nom del professor] que dona claus de wifi" (per la psp) [qmparto]

:-|
Valvemi escribió:Es aquet el "hilu" de catalans? :P

Que si, pesat.
I no es diu "hilu" sino es diu "fil", com el de la roba [boing]
0m3gA escribió:M'he enamorat del nou Macbook air, llàstima que sigui tan excessivament car per lo que en realitat es [decaio]

Prova de intentar guanyar la loteria dels cegs. A mi d'una em compraria la PS3 i la tele de HD(i ara el MacBook Air, a mi m'ha encantat too [looco] [looco] [looco] [looco] [Alaa!]
Bona nit a tothom !!

Avui, ha fet un dia molt caluros per les dates que hi som.

[bye]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511