Catalans aixakeuvus xD (#38)

17, 8, 9, 10, 11
eTc_84 escribió:Cafetonet, d'Alg2 no et tocaria pas el problema de les garrafes? xD és que em falta una funció i no tinc idea de ferla...

No em sona pas haver-lo fet [tomaaa]
Pero vols dir que mr google no te la resposta :p
mmm doncs la veritat no sé què posar a buscar-hi... bottle's problem? xD
Es tracta que tu tens 2 garrafes, per ex de 3 i 4 litres i has d'aconseguir que la de 3 litres acabi amb 2 litres. Només pots emplenar fins a dalt, buidar del tot i abocar una garrafa en l'altra.
Això xuta bé però no sé quan és solució completa per fer el desanotar del backtracking, i em dóna un bonic segfault si intento fer totes les solucions [amor]
A veure si em contesta el profe [uzi]
bon dia!!!


que treballadors que esteu de bon mati...

jo me despertat a les 12:30 XD jeje i a sobre està tot núvol a punt de ploure així que avui dia de fer el vago, demà comença l'etapa d'estudis....
eTc_84 escribió:mmm doncs la veritat no sé què posar a buscar-hi... bottle's problem? xD
Es tracta que tu tens 2 garrafes, per ex de 3 i 4 litres i has d'aconseguir que la de 3 litres acabi amb 2 litres. Només pots emplenar fins a dalt, buidar del tot i abocar una garrafa en l'altra.
Això xuta bé però no sé quan és solució completa per fer el desanotar del backtracking, i em dóna un bonic segfault si intento fer totes les solucions [amor]
A veure si em contesta el profe [uzi]


Busca 'Die Hard 3 problem' XD
Salutacions des del fred infernal i la boira q hi ha x aki

lodis escribió:jo me despertat a les 12:30 smile_XD jeje i a sobre està tot núvol a punt de ploure així que avui dia de fer el vago, demà comença l'etapa d'estudis....

Aqui fa dia d'estar suta la manta i prop de l'estufa jejeje

3 dies (comptant avui) x vacances ^^ XD
has vist...he tornat als meus inicis [666]

vaig a ferme macarrons XD


i a tu a veure si et vec més el pel!!!
estoy en un foro de musica y en offtopik sale un pavo metiendo un tocho sobre la conspiración contra el PP del 11-M, seguidamente, el moderador escribe un post con este simple enlaze, xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
[qmparto] visca la diplomàcia!!! [jaja]
seerj escribió:estoy en un foro de musica y en offtopik sale un pavo metiendo un tocho sobre la conspiración contra el PP del 11-M, seguidamente, el moderador escribe un post con este simple enlaze, xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.


xDDDD

D'estupids per degràcia el món n'esta plagat
Es la rumba del tracatá, ¡la que todos quieren bailar!
Se la enseñas al viejecito, que apenas andaba
a los cuatro días juntos, el viejo se casaba.

Gran día hoy. Me ha venido el trisquel, me he cortado el pelo, en general excepto por lo de siempre, ¡día genial!

PD: Y no estaba muerto no no, estaba tomando cañas lelelele.
Boooooon dia

només penso en dijous ale tres tajes seguides ^^ [chulito]
aiii borrachina borrachina... [jaja]
A ver quién ha juntado 40 pegatinas de Volldam para conseguir dos vasos ritzenhoff. ¡Servidor!
i després diu que és jove i inocent XDXD

com t'ha anat el examen??
seerj escribió:estoy en un foro de musica y en offtopik sale un pavo metiendo un tocho sobre la conspiración contra el PP del 11-M, seguidamente, el moderador escribe un post con este simple enlaze, xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.


Dios k bueno el enlace xDDDD
Dios k bueno el enlace xDDDD

+1
morr escribió:A ver quién ha juntado 40 pegatinas de Volldam para conseguir dos vasos ritzenhoff. ¡Servidor!

Segur el mr. papa del seerj ho aconsegueix en un obrir i tancar d'ulls xDD
¡calla, insensato! estoy dejando el alcohol, llevo desde el domingo sin beber, xDD.
seerj escribió:¡calla, insensato! estoy dejando el alcohol, llevo desde el domingo sin beber, xDD.

Imagen

Se que alguns odieu aquest mussol, pero és que m'ho heu deixat a tiro xDDD
desde el diumenge... això fan unes horetes oi [jaja] vas pel bon cami
uola ^^

hi han millors mussols eso si XD!
wenas!!!

diosss vaia rasca que fa aquí baix...
juee quin estress aquesta ultima setmana de classe..

dema tinc examen de practiques de teoria de maquines
presentacio powerpoint treball electrotecnia

dijous examen de practiques de organitzacio de la produccio

divendres presentacio treball de modelitzacio i simulacio


[tomaaa] [tomaaa] [tomaaa]
uff jo aquest panaroma el tindré les 2 primeres semanes de curs al gener... les ganes..
wenas!!!!


vaia rasca que fa per aquí baix...
muahua
dimarts entrega practica
dimecres entrega practica + entrega examen d'avaluacio
dijous examen practiques
divendres entrega practica

sa puta mare

[sonrisa]

muerteeeeeeeeeeeee
que us vagi molt bé als 2!!!

i a la aya que encara li queda un examen.


i a tots els que us queden examens!!!
jajja en aquest foro hi ha de tot :-O

Doncs aquí teniu un altre català de barna [ginyo]
buenuuu, les dos primeres coses fetess... El powerpoint i l'examen forsa be.. ^^



cloudy escribió:Doncs aquí teniu un altre català de barna [ginyo]
Benvingut!
cloudy escribió:
Doncs aquí teniu un altre català de barna [ginyo]



benvingut!!!



molt bé kurras, ara a per les altres!!! ja queda menys
Bones gent!
Benvingut cloudy!

Nois, q vagin b els treballs, examens, etc. ^^
Qué bien va la música tradicional celta para hacer pequeños trabajitos.

¡Buenas tardes!
benvingut cloudy!!
ale me'n vaig a estudiar U.u
Aya escribió:ale me'n vaig a estudiar U.u

Q estas d'examens encara?
la d'historia que per tocar els nassos ens ha posat examen l'ultim dia
joer qina putada, aya jo de tu em carregava la d'historia [poraki][uzi]
Aya escribió:la d'historia que per tocar els nassos ens ha posat examen l'ultim dia

[uzi] [uzi] [uzi] [rtfm]
Vaya putada
menudo cate el trabajo de historia moderna ese xDDD

que le den, es pasa por poner tenmaticas y grupos aleatorios...
Aya_cat escribió:la d'historia que per tocar els nassos ens ha posat examen l'ultim dia

Te diria que menuda putada y que lo lamento pero las tias teneis un radar para saber cuando un tio os miente y me cazarias rapido [sati]

Sencillamente mi intencion inicial era pasarme a saludar pero oye, como iba a perder la oportunidad de recordar los viejos tiempos? Aish... :*

drknss, sigo esperando tu msn U_U


A los nuevos... a ver si por estas fiestas hago una actualizacion que desde mediados de noviembre que no toco la lista :/ y bueno... bienvenidos
(si hay chicas nuevas me lo decis por MP que ya me presento yo mismo ^^)

dos cosas:
1. no comments
2. buitreeeeeeeeeee
+1
Digijos, tampoc et serviria d gaire el meu msn, pq casi no hi soc mai[tomaaa]
drknss escribió:+1

Odio esa moda U_U

Esto... en el segundo spoiler lo que queria decir es que de haberlas me daba prisa actualizando la lista lo que pasa que el subconsciente me ha jugado una mala pasada... no perdonais una eh! :/

Ale, me largo a viciar a la x360
me posat a fer postals de nadla aquesta tarda, de moment aguanten..ja vorem quant duraran jeje ^_^

dons si que és una bona pua lo de hist...

exacte, a veure si ens enxufem sovint....e???? e???? e???? [toctoc] [rtfm] [discu]
lodis escribió:me posat a fer postals de nadla aquesta tarda, de moment aguanten..ja vorem quant duraran jeje ^_^

dons si que és una bona pua lo de hist...

exacte, a veure si ens enxufem sovint....e???? e???? e???? [toctoc] [rtfm] [discu]
jo tindre postaaaaaaal?

tu si ^^ja ho saps
i a veure si tu et conectes sovint ara tambe
jejeje, pos podria ser que si, ara tot serà que arribi quant toca...


uff pos ara començo un altre curro a lafira de reus XD així que se intentarà pero nose si em quedarà a casa de familia que tinc per allí o que...
bona nitt..aqui treballant am el treball de simulacio d'una perruqueria.. [tomaaa]
rentar i marcar?? XD

o també entren els tints jajaja que bo XD
lodis escribió:rentar i marcar?? XD

o també entren els tints jajaja que bo XD

sisi, rentar, tenyir, tallar, permanents... tot..Sort que ho faig amb una noia que hi enten mes del tema.. XD

digueume marujona.. [+risas]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11