Catalans aixakeuvus xD (#38)

YO tambe soc catala de Barcelona ciutat.
Salutacions a tots. jejeje [ok] [ok] [ok]
Inf3rnus escribió:YO tambe soc catala de Barcelona ciutat.
Salutacions a tots. jejeje [ok] [ok] [ok]

Benvingut
Aya_cat escribió:Benvingut


Gracies, ya feia temps que mavia registrat, pero fins ara tampoc em pasaba molt de temps per aqui dins...
i tampoc havia vist aquet tema dels catalans jeje. ^_^
Perdoneu la ignorancia pero em podrieu dir quin significat te el titol del fil?

Saludos
Elbe escribió:Perdoneu la ignorancia pero em podrieu dir quin significat te el titol del fil?

Saludos
pos aixakeuvus es refereix a aixecar-se, sublevar-se, més que tot fer-nos presents.
:-)
Deixo aquest enllaç segon m'han aconsellat a misce per prevenir-vos sobre la Tenda The Phone House que hi ha a maquinista:

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=662645&perpage=10&pagenumber=1


Salut
Vorlander escribió:Deixo aquest enllaç segon m'han aconsellat a misce per prevenir-vos sobre la Tenda The Phone House que hi ha a maquinista:

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&threadid=662645&perpage=10&pagenumber=1


Salut

Molt ben fet [oki]

PD: No sabia que fossis de Roses.. :P
men vai al gótic }:/ xDDD
wenas!!!

ja estic per aquí

m'acaben de trucar per sortir i no puc que demà curro.... per sort, encara que el finde també, demà vaig de concert ^_^ aixó no m'ho treu nigú
jo demà skating i dissabte discoteca i despres taja digoooooo a portar-me bé XD!
En Roses (lleno de franchutes idiotas y francesitas preciosas) (y de ricos) he estado yo xD.

¿Qué porcentaje usa internet en Gerona? Porque joder, parecéis todos de allí.
morr escribió:¿Qué porcentaje usa internet en Gerona? Porque joder, parecéis todos de allí.

Visca la mafia Gironina [fumando]

Doncs crec que la cosa rondava el 40%
en realitat, son clons XD jajaja es el cafetino que amb lo marujo que està ultimament com s'aborreix..;)

percert...ja t'has posat en seriu amb el manga???XD
lodis escribió:en realitat, son clons XD jajaja es el cafetino que amb lo marujo que està ultimament com s'aborreix..;)

Clons diu... jo no sóc el clon del talibà cafetonet ni de conya [poraki]

Apart, ni amb tots els clons del món s'arriba a un nivell spameril brut com el de certes dos persones no gironines
tu ets un món a part [amor] ets el meu heroi salva mono prison ^_^ jaja.



fora de girona?? spam??,,,,ara no hi caic [qmparto]
nanit a tooooooooooooooooooooooots ^^
lodis escribió:percert...ja t'has posat en seriu amb el manga???XD

La veritat és que encara no [ayay]

Ara mateix tinc entre mans Getting any, una peli japo que m'ha deixat un col·lega de classe, que crec que em posaré a mirar, perquè lo que hi ha escrit és la ostia xDD
¿Busca algo en concreto?
¿Quiero un coche para follar en él?
Disculpeme, señor.
Tenemos de todas las clases. ¿Que tal este?
Es un poco pequeño, ¿no?
Pruebe con otra postura

[qmparto][qmparto]

eTc_84 escribió:Clons diu... jo no sóc el clon del talibà cafetonet ni de conya [poraki]

En realitat tinc doble personalitat i una és el talibà eTc_84 xDDD



PD: Bona nit aya spamer X-D
ara que dius aixó de pelis, me de acabar els de one piece ^_ ^a veure si al semana que ve que ja no treballo mi poso tot de cop ^_^

jo també aniré a dormir que sino demà no m'aixecare.

petons!!!
bon dia gent, km porteu la pluja per aki¿? ara cap al kole i a mullarme una mica [buuuaaaa]
eTc_84 escribió:PD: No sabia que fossis de Roses.. :p
De fet trevallo a barna ciutat, i soc nascut a Barna, però fa cosa de 3 anys vaig comprar una caseta allí amb la dona, i vaig cada cap de setmana, es el meu "descanso del guerrero" i em paso de Dilluns a Dijous nomès pensant en Divendres per anar-hi pitant :-P



je je je


-
Ieps, mireu lo que m'acaba d'arribar (per fi) ^^
Imagen


No resulta de ser curiós :p

salut

PD:
Va etc, ja pots fer la conya xD
¡Hola!

Siento pasarme tan poquito, pero últimamente tengo bastante trabajo y cuando estoy en casa suelo estar jugando a la 360 que mis euros me costó xD

La semana que viene la tengo bastante más tranquila, así que volveré a pasarme más.

Pd. Feliz Navidad a todos! (seguro que se me olvida decirlo más adelante >_<)
UtenA_Tenjô escribió:Siento pasarme tan poquito, pero últimamente tengo bastante trabajo y cuando estoy en casa suelo estar jugando a la 360 que mis euros me costó xD

Ben fet, així amortitzes la inversió [looco]
Cafetino escribió:Ieps, mireu lo que m'acaba d'arribar (per fi) ^^
Imagen


No resulta de ser curiós :p

salut

PD:
Va etc, ja pots fer la conya xD

Jo el tinc des d'ahir... [poraki]
eTc_84 escribió:Jo el tinc des d'ahir... [poraki]

No m'ho crec, segur que és una Debian xDD
Cafetino escribió:Ieps, mireu lo que m'acaba d'arribar (per fi) ^^
Imagen


No resulta de ser curiós :p

salut

PD:
Va etc, ja pots fer la conya xD


que macu.
Cafetino escribió:No m'ho crec, segur que és una Debian xDD

No l'he obert encara [poraki], si és una Debian te la venc sense desprecintar, 60 € [sati]

D'altra banda, millor que posin això a la portada que no pas toros, panderetes o sevillanes, sincerament.
Que cabrons, em planto ara a les 3 a la uni per fer classe i em trobo que no n'hi ha, ja podrien avisar amb temps


EDIT: Vale, han enviat un correu a les 12, quan jo l'havia revisat a les 11 ....

eTc_84 escribió:No l'he obert encara [poraki], si és una Debian te la venc sense desprecintar, 60 € [sati]

D'altra banda, millor que posin això a la portada que no pas toros, panderetes o sevillanes, sincerament.

Si vulguessis que me'ls quedés, crec que m'hauries de pagar i tot xD


No m'extranyaria pas que hi hagués algún català per alla ficat [jaja]
Cafetino escribió:Que cabrons, em planto ara a les 3 a la uni per fer classe i em trobo que no n'hi ha, ja podrien avisar amb temps


EDIT: Vale, han enviat un correu a les 12, quan jo l'havia revisat a les 11 ....


Si vulguessis que me'ls quedés, crec que m'hauries de pagar i tot xD


No m'extranyaria pas que hi hagués algún català per alla ficat [jaja]

Home, com a Java-adicte, estaràs content amb aquests posavasos que t'han arribat [fumando], els podràs utilitzar per guardar el cafetonet mentre programes amb el netbeans o l'eclipse [poraki]
solo diré que me he lebantado a las 3 de la tarde xDDDD, y habia quedado a las 3 para hacer un trabajo, en Bellaterra...xDDDD, en fin, que marcho ya que hoy tb tocataja xDDD.
hola xicotets!!!!

avui un dia de curro tranquil, amb unes monades de crios que reien tots sols a la càmara...

ara em canvio i marxo a sopar la viena i la metropol de concert ^_^


fins demà!!!
ala dons q vagi b lodis... jo nkara no sé q faré [tomaaa] avui
eTc_84 escribió:Home, com a Java-adicte, estaràs content amb aquests posavasos que t'han arribat [fumando], els podràs utilitzar per guardar el cafetonet mentre programes amb el netbeans o l'eclipse [poraki]

juas, no fa temps ni re que no programo amb java X-D

--

Per cert, avui m'he enrecordat que demà em toca currar de 8 a 21, si és que soc tot un cas xDDD

--

Que vagi bé lodis
joer cafetino q no et passi res...
oscuros escribió:joer cafetino q no et passi res...

Això és un pim pam, ja que estic en un ambulatori "de guardia" així que mentre no hi ha algú m'entretinc mirant pelis amb el portatil, navegant, xatejant pel msn, etc... xDD

Apart, que demà sera menys que les últimes "guadies" que eren de 8 a 24 :p
Jo també m'en vaig de farra desprès de guanyar-me les garrofes.
curt, 1h i mitja de concert, més les cançons del final, però dels millors, més que res perqué era un acustic i a part de que els videos queden ben grabats i amb el soroll decent ^_^ llàstima de dues lamparetes del escenari que anava mal pr tirar fotos(almenys am les del móbil)

percert, abans de entrar me fet foto amb l'albert om ^_^ i m'ha firmat les entrades juju totes al meu nom XD [angelito] una que sabe...
l'em vist quant estavem sopant i dic mira abans de entrar li demanaré.


i ara passaré les fotos i videos la portatil no siguin que es borrin i m'agafa algo i després a dormri que demà toca currar, per sort el diumenge acabo ^_^


vagi bé la feina cafetino!!! i mira molt de manga XD (veus, és un bon moment per fer intensiu)
morr escribió:En Roses (lleno de franchutes idiotas y francesitas preciosas) (y de ricos) he estado yo xD.

¿Qué porcentaje usa internet en Gerona? Porque joder, parecéis todos de allí.

No ho havia vist això...

Només hi ha a dir.. Girona is Europe! [666]

Vorlander escribió:De fet trevallo a barna ciutat, i soc nascut a Barna, però fa cosa de 3 anys vaig comprar una caseta allí amb la dona, i vaig cada cap de setmana, es el meu "descanso del guerrero" i em paso de Dilluns a Dijous nomès pensant en Divendres per anar-hi pitant smile_:-P

Tu si que en saps [tadoramo]
lodis escribió:curt, 1h i mitja de concert, més les cançons del final, però dels millors, més que res perqué era un acustic i a part de que els videos queden ben grabats i amb el soroll decent ^_^ llàstima de dues lamparetes del escenari que anava mal pr tirar fotos(almenys am les del móbil)

percert, abans de entrar me fet foto amb l'albert om ^_^ i m'ha firmat les entrades juju totes al meu nom XD [angelito] una que sabe...
l'em vist quant estavem sopant i dic mira abans de entrar li demanaré.


i ara passaré les fotos i videos la portatil no siguin que es borrin i m'agafa algo i després a dormri que demà toca currar, per sort el diumenge acabo ^_^


vagi bé la feina cafetino!!! i mira molt de manga XD (veus, és un bon moment per fer intensiu)

tindras morroooooooooooooooooooooooooo
en persona és molt més guapo ^_^ jeje i algo més alt que jo...

igual de simpàtic que per la tele i s'ha parat a firmar i a ferse fotos(amb mi perqué la resta només ha firmat) juju s'ha de saber demanar les coses XD i tenir algú que et digui, aquell de allí al darrer s'assembla al abert om, oi? i jo en plan: es que és l'albert om ^_^ jaja ales quant sotim li deman-ho per fer-me foto però com u nxiquet li ha demanat un autograf pos dic les 2 coses XD

i ara si vaig a fer noens que sino demà al afeina...fliparé un rato que demà es disabte...
Bon dia pel de mati

aquí un al peu del canó per variar [looco]
bon dia gent... ma piru a comprar una mica de roba [fumando]
oscuros escribió:bon dia gent... ma piru a comprar una mica de roba [fumando]


jo tambeee ^^
seerj escribió:pfffff

Ressaca? [plas]
Alberto Om, ¡Paredón!

Qué risas ayer en el bus nit, con unas mujeres 55+++ años, qué cogieron el primer bus nit que pasaba y no sabían dónde iba y la risas en el bus eran generales.

Contra la resaca...... : JACK DANIEL'S, está comprobadísimo.
morr escribió:Qué risas ayer en el bus nit, con unas mujeres 55+++ años, qué cogieron el primer bus nit que pasaba y no sabían dónde iba y la risas en el bus eran generales.

Carai, si que apuntes alt [poraki]

morr escribió:Contra la resaca...... : JACK DANIEL'S, está comprobadísimo.

Lo millor es fotres un litre d'aigua només aixecar-se, almenys a mi em funciona
Bon diaa..

Avui espero poder surtir a tajarla.. Sera segurament la ultima abans de tancarme a la cripta a estudiar.. (apart de cap d'any)
Años ha, en cierta calle de hospitalet xDDDDDD.

Imagen
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911