Catalans aixakeuvus xD (#29)

17, 8, 9, 10, 11
aiiii borrachin borrachin...
Aya_cat escribió:Acabo d'arribar m'han dit que el nastic ha perdut pot ser?

Nosaltres anavem pel mateix cami que vosaltres fer cues ( faltava l'entrada) i ens ho hem arreglat bé ( hem comprat l'entrada eh!!!) i ocm erem poca gent (2 pers) pos hem passat facilment endavant despres més [666] t'ho enviu per carta allo x cert XD!.

Us donu la raó La Farga s'ha quedat petita ( Max Center) i avui que no han fet karaoke quin trauma no poder veure la gent cantant xdd .
digijos si no me hubieras colgado te hubieramos ido a buscar lodis y yo


Ya te deje bien claros los motivos ayer. Tu solucion en las dos primeras llamadas fue "cuelate" y ya a las 14:20 te llame para decirte que me largaba de ahi (aun me tocaba minimo otra hora de espera, estaba llegando a la ultima esquina de la Farga) Y te vuelvo a repetir. Colarme no era una opcion. Si hubieseis salido no hubiese servido de NADA ya que la gente viendo la tardanza no permitia que nadie se le pusiese delante que ya vi dos broncas delante mio.

Y si a partir de ahora evitamos hablar de todo lo relacionado con el dia de ayer mejor que bastante quemado estoy hoy para que me lo recuerdes.

seerj tu si que disfrutas. El año que viene me voy contigo y que les den por culo a estos de Ficomic ^_^


Un saludo
coño, DiGiJoS, cuando quieras, tu ya lo sabes ^^.
Bona tarda, que gran ahir a barrakes xDDD


DiGiJoS escribió:Me alegra leer, dentro de lo que cabe, que no he sido el unico gilipollas en no colarme. Cada año me da mas asco el salon. El recinto ya se ha quedado pequeño, no se a que esperan a cambiar de sitio.


Això em deien els que qui vaig anar, i sobre em van mentalitzar que allò seria una llauna de sardines, cosa que per sort no va ser, i em vaig poder obrir pas fàcilment per allà ^^


Al final em vaig pillar:
- 3 mangues del gran shirow: Dominion i 2 de appleseed
- 3 Xapes
- 2 posters: Lain i GITS SAC
- 2 clauers: Rukia i un de sos-dan


I tela el saló, estava plagat de narutards, i sobre vaig veure força gothic, que no si la penya aquesta anava disfressada o bé va així per la vida



salut
durant 35 minuts vam anar guanyat dsps... empat, dsps mitja part i dps un altre gol del madrid, no esta mal 1-2 com a resultat (sincerament, dsps de lo del barça, me esperava algo pitjor)

jo em vaig agafar força cosa aket any:
(si, dsps de abandonarte a q fesis cua i jo vaig entrar x el morro pq anava vestida) ^_^ jaja.
ha estat l'any de consumisme, i pq no he trobat res de loveless que m'agrades que sino...
bueno els 2 posters van ser am colabroació de aya jeje q n em podia decidir.

2 posters un de death note i un altre de FF-X del tidus i la yuna genials, de blau uff... q maco [babas] [amor]

1 poster de tela del FF-X (per varirar una mica jeje) força complert.

2 figuretes una de la chii i l'latre de la sakura (la de card captor)

1 monedero (q ja em feia falta) del tim burton.



si, hi havia molta gent vestida de gotic, de naruto x sort aket any pokets (relativament) vaig veure uns tot el clan de zodiacos junts, el vestit n estava mol currat, pero al anar tots molava.

digijos, no te preocupes, es noraml q te agobiaras de hacer toda la p*** cola.... (luego en el msn hablamos)

[triston] continuo volent peluches ;) jeje.
lodis escribió:si, hi havia molta gent vestida de gotic, de naruto x sort aket any pokets (relativament) vaig veure uns tot el clan de zodiacos junts, el vestit n estava mol currat, pero al anar tots molava.

No se, pero per mi hi havia força narutard suelto per allà. Anda que no vam riure quan van anunciar per megafonia que havien trobat una cartera de naruto X-D

Per cert, de que anaves disfressada?
Jo:

2 comics de Tsubas Cronicle revoir
el De FMA
Death Note
3 posters ( que van sortir molt be de preu ^^ i tambe gracies a la col·laboració de lodis) +1 que no era per mi
2 pulseras ( de pinxos i de taxuelas) akesta la vaig comprar quan ja us havieu anat ( si vam tornar)
1 muñequera
i algu mes segur


jo tambe volia peluches pero estaven carissims un petitet ja costava 28 [buuuaaaa]


p.d si hi havia molta gent de gothic i de naruto j en vaig veure molts. La disfressa de la lodis estava wapa ^^
frikis.

m'agradava més el plan del seerj [jaja]
no to diré pas de que anava vestida ^_^

de chii, pero en ves de les orelles, am la diadema de roses que porta, lo meu en certa manera, s'apropava una mica al diseny gotic, x la gama de colors en si, si fa n fa.


per altre gent tmb vam carregar ^_^ jaja

3 posters mes(akell va ser el dia de col·laboració de posters) 2 de death note i un de squall.

2 clauers 1del ash de one piece i 1 de l'arma del squall.

4 figuretes: una de musculman(pero de una lluita a on no surt ell) una del tidus molt sobrada, la del xut de l'àguila del oliver i la de la talho.

1 collar. tmb del FF-VIII del squall (el de lionheart)

jo els tomos de manga els deixo x la botiga.




pd: any q ve a per peluches, pero si, els preus...es pasen molt, percer vaig veure una figuerta(pero era de exposició) del yoshi
calla que quan vaig nar a pel yoshi ja no tenia diners U.u
no parlis de diners q no ho vull pensar...

percert...bones les patates? jejeje X-D
De bones ho estaven pero sense el ketchup XD!!com picava :o

Jo amb els diners buffff he timat a ma mare i li he dit q em queden 20 euros xdd, i men queden 10 contant q em vaig estalviar 9 dels posters [poraki] vaig be
aixó et pasa x no fixarte en lo q et poses a les patates ^_^


eee!!! que anavem nosaltres primers!!! uuuoooo jejeje q bo q va ser :)
no recordis el salt que vam donar, estavem nosaltres alla mirant el cambrer empanades el de davant que n ose q estava fent i tu de cop crides XD!
[mad] i despres parlant de anatomia i de house¬¬ deixeume'ls veure!!!!! :p
pero vam dinar ràpid ^^ sino encara estariem allí


te dit q el capi 5 de anatomia..... ^_^
lodis escribió:pero vam dinar ràpid ^^ sino encara estariem allí



te dit q el capi 5 de anatomia..... ^_^


pero vam dinar gracies a tu ^^
Vosaltres rai que vau dinar dins... nosaltres ho vam fer a la cua

Uns pocs vam haver d'anar al centre comercial que hi ha, a comprar uns entrepans per tots [plas]
estavem dins i vam anar a dinar fora al centre comercial i dsps va ser un xou x entrar, aya i la seva amiga es van colar i jo x sort, com anava vestida i el novio tmb pos vam pasar "rapid" pq dsps de dinar hi havia algo més de cua x entrar pero res si al matí vam tarda 5 minuts dsps de dinar 10...

vaig a berenar i a jugar a la play [looco]
bon vespre gent..
Quin fastic de dia avuiii, depre post-taja!!

Joe quin ritme aquests dos dies.. [beer]

Ara dema a clase i dimars festa atre cop!!
bon vespre,
kurras, el mateix et dic, però em sembla que dimarts n'hi haurà més d'un que anirà de festa condicionat pel que hagi fet el barça amb el chelsea, o no.

Per cert, algú sap alguna web (segurament de la generalitat) on surtin tots els partits votables? es que jo l'he buscat i no trobo res.
Se supone que aqui deberian aparecer. No he mirado mucho porque no me interesa en absoluto.

Como pierda el Barça la verdad es que me chafan la noche pero bueno, se intentara disfrutar igual ^_^


Un saludo
A mi em sabra greu si perd el Barça, pero no em xafara pas la festa.. aixo segur.. XD
kurras escribió:A mi em sabra greu si perd el Barça, pero no em xafara pas la festa.. aixo segur.. XD


Si el 90% de amigos fuesen del Madrid y les gustase tocar la moral no pensarias igual pero bueno, a partir de la 3 o 4 ronda ya se empieza a pasar de lo que te dicen [666]

Aun y asi estamos hablando de algo que no va a pasar. Ese partido lo ganamos fijo ^^


Un saludo
guanyarem!!

s'ha de ser sempre positiu

buas dma clase a les 10...les ganes...
DiGi, taba currelando un trabajo sobre Mileto y no he podio tar x el msn hasta ahora, ya parlarem demà si no pillo una buena xD.
Diokhan escribió:Per cert, algú sap alguna web (segurament de la generalitat) on surtin tots els partits votables? es que jo l'he buscat i no trobo res.

Mariconàs, a qui vols votar, al fill de puta del Boadella? [poraki]

[Mode paleto]Vota PSC[/Mode] [jaja]

PD: Què és això de anar a tajar-la sense avisar.. ¬_¬

Salut [beer]
definitivamente hoy se ha confirmado, RENFE son judios camuflados! (tiene pinta de letra de canción eh...poh no, es mio xD)

más retrasos del hebreo-tren linea 7


EDIT: que coño pasa en el foro de musica que está todo el mundo que noc aga con la puta mierda de los maricones de los MUSE? madre mia que mal que está el patio...
seerj escribió:definitivamente hoy se ha confirmado, RENFE son judios camuflados! (tiene pinta de letra de canción eh...poh no, es mio xD)

más retrasos del hebreo-tren linea 7

La tens jurada als jueus eh? [carcajad]

seerj escribió:EDIT: que coño pasa en el foro de musica que está todo el mundo que noc aga con la puta mierda de los maricones de los MUSE? madre mia que mal que está el patio...

Muse sucks [burla3]

M'ho va recomanar fa temps un colega i collons, això si que és cantar sense ganes i sentiment
eTc_84 escribió:Mariconàs, a qui vols votar, al fill de puta del Boadella? [poraki]


pos em sembla que n'hi haurà m'es d'un i de dos que malauradament els acabarà votant [agggtt]

T'haig de dir a qui votaré? [fumeta]

eTc_84 escribió:PD: Què és això de anar a tajar-la sense avisar.. ¬_¬


i per dimarts en podem parlar? [barret]

Sort!!!
Diokhan escribió:pos em sembla que n'hi haurà m'es d'un i de dos que malauradament els acabarà votant [agggtt]

Home, d'amargats sempre n'hi ha... l'enemic a casa, ja podrien fotre el camp en cayuco. Lo divertit és que amb el suport que obtindràn, no se'ls tindrà en compte [plas]

Diokhan escribió:T'haig de dir a qui votaré? [fumeta]

Al PP, com sempre [poraki]

Diokhan escribió:i per dimarts en podem parlar? [barret]

És possible [babas] [barret]

Quan és la KDD del #girona? [qmparto][qmparto]

Salut
Bueno, el concierto en un puticlub, que para el concierto habían chapado la planta dónde follan las putas. (Literal).

Borrachera impresionante, y como el año pasado durmiendo en el maletero del coche.

Los Força LLevant muy mal, y dominio avasallador de las Brigadas y de la Curva, que hicieron un desplazamiento acojonante (son más Brigadas en los desplazamientos que en su estadio O_O).
morr escribió:Los Força LLevant muy mal, y dominio avasallador de las Brigadas y de la Curva, que hicieron un desplazamiento acojonante (son más Brigadas en los desplazamientos que en su estadio O_O).

Deuen tenir més arbres i plàtans a fora...

D'altra banda, el seu equip va empatar :-| a veure si baixen.
Bona nit, acabo d'arribar de classe

Deu ni do, arribo i un parell de la classe i em pregunten que tal va anar dissabte... lo bo es que me'ls havia trobat i no m'enrecordaba xDDD


I avui, sopar amb les secretaries del curro, quina por que em fan [+risas]
bona nittt!, hauria destar prohibit fer clase aquests dies..

Cafetino escribió:Deu ni do, arribo i un parell de la classe i em pregunten que tal va anar dissabte... lo bo es que me'ls havia trobat i no m'enrecordaba xDDD
aquesta es la senyal duna bona taja.. XD
me han comentado hoy que en girona hubieron casi más secreta que gente pasandoselo bien xDDD
kurras escribió:aquesta es la senyal duna bona taja.. XD

Hi tant, pero deu ni do quin cansament porto encara xD
Entre tot el dia dret per allà el saló, i la nit de barrakes que vam tornar tard caminant cap a Salt deu ni do xD

seerj escribió:me han comentado hoy que en girona hubieron casi más secreta que gente pasandoselo bien xDDD

Algo he sentit... se que van multar a uns quants per venta ambulant


salut
hoy en el 20 minutos ha salido que los de south park la han liado bastante sacando en su ultimo episodio al cazador de cocodrilos con una camiseta ensagrentada y una raya clavada en el pecho xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
aya!!! que estas desapareguda en combat???



pd. morr tu post de misce está causando furor ^_^
per un dia que no postejo XD!

he aprofitat la tarda he fet coses i he repassat poc pero he repassat i dema a la tarda que la podria tenir lliure vaig a anlges i he de fer un treball d'historia de l'art [360º]
esq he entrat ara i me flipat de no veure cap post teu ^^

jo..la tarda força vaguitis
^^ pos esu feia pal

morr et falta una opcio que posi soc menor no puedo votar ^^
lodis escribió:pd. morr tu post de misce está causando furor ^_^

Alguns no podien perdre l'oportunitat de fer apologia de ziudadanos de cataluña ^_^, encara que els vots que van allí, els hi treu al pp i al psc, que són la tinya i la varicel.la. [jaja]

Qui no pot votar a les eleccions no pot votar allà tampoc.
eTc_84 escribió:Alguns no podien perdre l'oportunitat de fer apologia de ziudadanos de cataluña ^_^, encara que els vots que van allí, els hi treu al pp i al psc, que són la tinya i la varicel.la. [jaja]

Qui no pot votar a les eleccions no pot votar allà tampoc.

Gracies :-(
pobreta...no li diguis aixó q la traumaras!!!

hauria de haberi intenció de vot en cas de menor ^^
Aya_cat escribió:Gracies :-(

No és res dolent, així no et decepcionen els que votes.
et vec molt negatiu etc....


pd: digijos kiero tu avatar!!!! y l osabes, voy a por él ^^ jajaa
Hostia Aya que te me has largado y yo sin enterarme hasta que he visto que estaba en una conversacion a solas con Lodis [tomaaa] en fin, ya nos vemos mañana ^_^

Nada Lodis, pilla el avatar cuando quieras que es a calidad baja malhecho con paint para adaptarlo a 70 px manteniendo la proporcion xD el de calidad alta me lo guardo! ^^


Un saludo
me referia al peluche^^

pasame los 2..porfiiiiiiiiiiii


porfiiiiiiii

seré buena, no te haré prgts absurdas sobre programas y cosa parecidas ^^ [666]

aya no se a pirado, la deben haber echado ^^
Joder no consigáis ver Hijos de los Hombres, porque aunque en un principio parezca que no está mal, al final acaba siendo un coñazo.
Ningu coneix el Partit Republicà Català?
http://www.independentistes.cat

( vindrien a ser l'alternativa a Esquerra que des de que estan al govern s'han amagat lo de "republicana" dins la barretina [qmparto] i si no fixeuvos-hi --> http://www.esquerra.cat )

Nuse, ningu en parla, tan desconeguts son? Són interessants [barret]

eTc_84, ja tens la bulleta de ciutadans preparada? [qmparto] [qmparto] [qmparto]

Sort!!
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11