alguien de andorra???? portal d'andorrans!!

1, 2, 3, 4
UP!!

jo i vaig als hiverns a esquiar XD però nose s'hi trobaras molta gnet de per allí dalt...
jo l'unic que recordo d'andorra era una botiga de formatges amb un formatge gegant xD
wenas!!! jo no sóc andorrana però em sentu jeje
pujo casi cada cap de setmana a andorra perquè mons pares tenen una casa al tarter...
m'encanta esquiar i Grand Valira però aquest any no hem tingut sort i no hi ha neu :(

per cert, sóc de bcn!! [risita]
jo ultimament vaig bastant a andorra... més que res pq em pilla aprop de la seu , pero del punt de trobada casi no paso mes enllà.
Fa un any o així vaig anar al pavelló de sant julià i em va encantar, també vaig anar per andorra la vella amb aquells carrers de botigues, buah quina gozada!!
Avere si algun dia ens trobem

yo ultimamente voy bastante a Andorra... mas que nada pq me pilla cerca de la seu, pero del punto de encuentro casi no paso.
Hace un año o asi fuí al pavellon del sant julià i me encantó, tambien fui por andorra la vella en aquellas calles de tiendas, buah que gozada!!
Aver si algun dia nos encontramos
el-Jatino escribió:akesta botiga es diu la casa del formatge pro jo mai hi vaig [+risas]

i el formatge gegant encara hi es? Li podries treure una fotografia no? :P
no perfavor!! la botiga del formatge no!!! ^_^jo soc del pyrenees XD

ceus que a finals de gener a valira hi haurà neu?? naltrus pujem pq tenim apartament a encamp, i amb el funicamp pos sobrat arribar a les pistes XD
yo entiendo que os guste hablar en vuestro idioma, pero no será mas facil hacerlo en el que entiende todo el mundo? Al menos, por respeto, o aunque sea ponerlo en ambas lenguas. Por otra parte, yo no pinto nada aquí, simplemente que al ver Andorra me pico la curiosidad y entré.

un saludo, y no os preocupeis por en lenguaje que useis, dudo que muchos no-catalanoparlantes se pasen por aquí, simplemente fue una reflexion en voz alta.
La verdad que tienes razón, yo al ver que taba en catalán pos tambien he posteado en este. Ahora edito.
Saludos [risita]
[]_MoU_[] escribió:yo entiendo que os guste hablar en vuestro idioma, pero no será mas facil hacerlo en el que entiende todo el mundo? Al menos, por respeto, o aunque sea ponerlo en ambas lenguas. Por otra parte, yo no pinto nada aquí, simplemente que al ver Andorra me pico la curiosidad y entré.

un saludo, y no os preocupeis por en lenguaje que useis, dudo que muchos no-catalanoparlantes se pasen por aquí, simplemente fue una reflexion en voz alta.


En que quedamos? digo yo que si en Andorra el unico idioma oficial es el catalan y pretenden hacer un hilo oficial de los andorranos pos podran hablar en su idioma no?

La verdad es que nunca entendere estas actitudes de rabieta.
rabieta? Vuelvete a leer mi post anda... Creo que lo dije bastante tranquilo.

P.D: estamos en un foro de habla hispana, pero vamos, como dije arriba, simplemente es por ser educado, hacer lo que querais. Yo no hablaría solo en gallego aunque lo domino para que otros usuarios puedan entenderme.

un saludo
MoU no la lies y ves a hacer la porra de la NBA [jaja]

A Andorra hi he anat un cop en ma vida, no hem crida molt la atenció que diguem, el que hem fara molt de pal anar a jugar a Llivia d'aqui a unes setmanes des de Esparreguera [+furioso]
[]_MoU_[] escribió:rabieta? Vuelvete a leer mi post anda... Creo que lo dije bastante tranquilo.

P.D: estamos en un foro de habla hispana, pero vamos, como dije arriba, simplemente es por ser educado, hacer lo que querais. Yo no hablaría solo en gallego aunque lo domino para que otros usuarios puedan entenderme.

un saludo


Si, rabieta ya que dices que no hablen en catalan aun q te la suda pq no vas a entrar.
Que no hables pero que si... en que quedamos...

El foro es de habla hispana cierto, pero coño es un puto hilo, i es de Andorranos no creo que sea ningun pecado.
Mmm una pregunta, et pots nacionalitzar andorra? Que s'ha de fer?
Salut
hi han varies opcions segur que ells to expliquen millor, la mes rapida seria casarte amb un andorra de neixament, viure 25 anys si mal no recordo, a tot cas com a molt et fan andorra de honor o algo aixi, com tots els famosos que i tenen casa i paguen a la hisenda andorrana XD
a part hi has de viure un determinat temps durant el any, i per ara es lo que recordo.


pd: perdoneu, pero no em van els accents.
sgaesux escribió:
Si, rabieta ya que dices que no hablen en catalan aun q te la suda pq no vas a entrar.
Que no hables pero que si... en que quedamos...

El foro es de habla hispana cierto, pero coño es un puto hilo, i es de Andorranos no creo que sea ningun pecado.


seguimos por MP si quieres, para no desvirtuar el hilo.

un saludo

P.D: perdon por desviar el tema
els prorronchos vols dir??? XD

nops ca***** de merda que es posen per tot arreu a on vas allí estan, últim cop que vaig estar a caldea en van expulsar a un grup per liar-la.

mira a les pistes, per mi lo pitjor els gabachos....



percert, quant comenci a estar bé per pujar a esquiar (preferiblement a gran valira) avisa!!!




pd: ara em recordo, vma rebre un mini llibret rollo auca dle senyo esteve on s'explicaben aquestes coses per nacionalitzar-se andorrà, lo de casar-se si encara no ho han canviat, només contava si era amb l'hereu o la pubilla de la familia andorrana, es algo que me va fer molta gràcia llegir-ho jeje. també per la forma en que estava explicat.


pd2: percert, fa molt de temps que vma deixar de rebre lo del 7 dies, que ja no el publiquen??
No crec que sigui senzill nacionalitzar-te andorrà... diria que tens forces avantatges a l'hora de pagar impostos, encara que potser m'equivoco..
jo no dic que sigui fàcil XD o et cases amb el hereu/pubilla de una familia andorrana 100% o et pases 20 anys vivint allí i tot i així hi ha diversos "graus"

potser ara amb el temps, la entrada al UE i totes questes coses de la globalització canvien algunes coses, pero no crec, per mi que segueixin com estan ^_^


tema de pasta si que valdria la pena.
I alguna andorrana perque es casi amb mi? Aixi pim pam pum?

Em divorciaria rapid, tranquiles, maurieu d'aguantar poc [jaja]
i les tradicions i auqestes coses, home, si tens moooolta pasta et fan ciutadà d'honor XD que en se de uns quants que i tenen casa i ho son i de català...poc XD

doncs em pensava que pdoer era al estar a encamp i la zona no arribava pero si dius que encara va..doncs el hivern passat no arribava i aquest (encara no ho se) pero espero que si!!! XD vull neu!!
el-Jatino escribió: aki hi ha una plaga d portuguesos... y a més es creuen ser els reis d'andorra.


¿Por qué hay tantos gitanos en Andorra? Tengo entendido que los portugueses son un porcentaje elevado de la población (en torno el 13%), ¿Qué pintan allí?
morr escribió:¿Por qué hay tantos gitanos en Andorra? Tengo entendido que los portugueses son un porcentaje elevado de la población (en torno el 13%), ¿Qué pintan allí?


per començar els portuguesos son més del 13% de la població segurissim, com a minim un 20 pro jo crec k hi han molts mes.
a mes cada any venen mes portuguesos cawento.
mira, a la meva classe hi ha 8 portuguesos y en total som 24... A més a l'ora del pati comencen a parlar en porroncho i fot un fastic veure com parlen amb les dents totes grogues y negres i l'idioma....
home és la variant del moro que tenim per aquestes terres...

pero allí de que treballen? perquè els sud americans a les pistes i tot lo altre son gent d'aquí o francesa o de la seu i voltants, es que no me trobat a cap botiga amb portuguesos, encara que suposo que no els col·loquen a seogns on...


pd: em van dir no fa molt que el viladomant volien fer reformes a la botiga nova?? afegir-hi més espai o algo així... es van equivocar o que??
el-Jatino escribió:

per començar els portuguesos son més del 13% de la població segurissim, com a minim un 20 pro jo crec k hi han molts mes.
a mes cada any venen mes portuguesos cawento.
mira, a la meva classe hi ha 8 portuguesos y en total som 24... A més a l'ora del pati comencen a parlar en porroncho i fot un fastic veure com parlen amb les dents totes grogues y negres i l'idioma....


Pero no me respondes, ¿Qué coño pintan tantos portugueses en Andorra?
Jo nose que pinten tants portuguesos a Andorra, pero sempre que hi vaig ni trobo uns cuants per les botigues, pel carrer.... i sí em va cridar la atenció.
Jo poder pujo dema a Andorra [jaja]
potser pujo el dissabte a andorra...
si algun dia aneu a eskiar, si ho dieu m'apunto!!
jo tinc unes ganes bojes d'anar a esquiar, però aquest ritme...amb el temps que fa o començo a veure xungo... a veure la gent d'allí dalt que diuen sobre les pistes...
S'hauria de fer una kdd glamour eol a caldea :D
el-Jatino escribió:les pistes estan obertes pro no al 100%...algunes la meitat altrs 1/4


[decaio] [decaio]
Hmmm.... mi novia actual es de Andorra... ¿Qué decis que gano si me caso con ella? [sati]
No ets l'unic andorrà, servidor també ho és.

Un matxote escaldenc! X-D
RubénGM escribió:Hmmm.... mi novia actual es de Andorra... ¿Qué decis que gano si me caso con ella? [sati]


si és la pubilla de la casa, és a dir la germana més gran (aixó inclou de tots els germans) doncs podries accedir al a nacionalitat andorrana, tot i que hauries de passar una examen i estar x anys amb ella o algo aixi XD


les pistes de grna valira com estan??
aquest any ja es pot donar per perdut no? jo ke tinc el forfeit de temporada de GV... [enfa] [enfa]
jo també havia pensat agafar-me'l el primer finde que anés, però mira sempre quedarà anar de compres i caldea...

dona poder amb sort neva i es pot anar cap a final de mes...això espero...
L'altre dia vaig sentir al temps que lo més segur que nevés a finals de mes i que llavors s'obririen mes pistes, aiki k....
Visca Andorra ! XD

Jo no sóc d'allí, peró hi he estat varies vegades, i és un lloc que em cau Simpàtic. Serà pq és l'unic pais del mon on el Català es el 1r Idioma oficial... o potser pq m'agrada esquiar...

Potser per les dos coses XD

Dew!!
Anuskafm escribió:I love Andorra [amor] [amor]


Ens nacionalitzem o que? XD bueno, només ens faltaria un petiiiiit detall per aixo..... [sati]
aquí estem a 15 graus...

tu en quant caigui algu de neu avisa!!!
aki ha fet un dia de un solas bestial, i aixo que aqui estem condemnats ala boira....
weno nois paciencia no?¿
164 respuestas
1, 2, 3, 4