News sobre Winning Eleven 7

[hallow]

Lo q tendra el WE7..... :Ð X-D ratataaaa




• Include South Korea Soccer Society License, all Korea players will appear in real name.
• MultiTap and PS2 Broadband unit support
• The Master League Mode is divided into 4 divisions, 24 teams are added
• Computer opponents will have new A.I. which learns the pattern of the player.
• A new Challenge Online mode is added, for you to post your records to the worldwide ranking
• New WE-Shop elements, you can earn "WEN" by winning tournaments, and WEN can be used to purchase items, or exchange with other players online
• Hair movement and more animation for players
• Visual injuries such as bandage on injured characters




Winning Eleven 7 features Multitap as well as broadband support for multi player (online) action. Animations have been improved (for example you can see each player's hair moving in accordance to his movement). The CPU has been improved and players act more intelligent. Winning Eleven is probably the currently most famous soccer game available.




Genre Sports
Version Japanese NTSC
Players 1-4
bueno no es nada NUEVO NUEVO pero siempre viene bien leer algo del we7, y mas si uno está aburrido como es mi caso ahora, este post podría haberse puesto dentro del que está en la sección de juegos ke se llama, TODO LO RELACIONADO CON WE7 [oki]
Escrito originalmente por SauLV
[hallow]
Winning Eleven 7 features Multitap as well as broadband support for multi player (online) action.


Esto quiere decir que será online, para jugar con peña por internet. ¿De donde es esta información? Un saludo.
Winning Eleven 7 features Multitap as well as broadband support for multi player (online) action.

Eso creo q es para actualizar las bases de datos del juego, como poder tener otros estilos de poleras,las actulizaciones de las plantillas de los equipos,etc....eso tambien tiene el WEFE6.
Escrito originalmente por SauLV
Winning Eleven 7 features Multitap as well as broadband support for multi player (online) action.

Eso creo q es para actualizar las bases de datos del juego, como poder tener otros estilos de poleras,las actulizaciones de las plantillas de los equipos,etc....eso tambien tiene el WEFE6.

No, eso quiere decir que se podrá jugar online un partido uno de Madrid con uno de Buenos Aires. ¿De dónde has sacado la información? Un saludo.
Escrito originalmente por Jaime

No, eso quiere decir que se podrá jugar online un partido uno de Madrid con uno de Buenos Aires. ¿De dónde has sacado la información? Un saludo.



lo ha sacado de aki :

http://www.play-asia.com/paos-13-10c0f000.html :Ð

no m creo nada xo bueno [carcajad]
trata de postear en el hilo de we7 las noticias
No solo sale ahí, en la pagina de lik-sang riento, sale exactamente el mismo texto
No es para jugar on line es para subir records actualizar bases de datos etc.

• MultiTap and PS2 Broadband unit support
• A new Challenge Online mode is added, for you to post your records to the worldwide ranking
• New WE-Shop elements, you can earn "WEN" by winning tournaments, and WEN can be used to purchase items, or exchange with other players online


Eso es multiplayer on-line action
8 respuestas