Catalans aixakeuvus xD

1, 2, 3, 4, 511
vinga nois que ja som 48 contant-me a mi!!!!! saluds a tothom
Ja som 49....magradaria ser el 69...mel guarde a la butxaka...xD
Agur i viska Llevant
eh! jata continues jugant al criminapolis? o que?
Uuuh,

Al veure el nom del fil pensava que hi hauria moltissima més gent xD En fi... m'allisto, crec que sóc el numero (50) ^^;
Per cert, quin bon rollo de forum, en altres que participo la penya ja s'hauria ratllat per escriure un fil en català...
Jo no soc català, pero enten el que escriviu jijiji
Escrito originalmente por RuSSo
Jo no soc català, pero enten el que escriviu jijiji

RuSSo Parles com si fossis el Mario Olivetti, es la grandeza de escribir mal XD XD XD
Un altre català ... vinga colla animeuvos ...

Una salutació molt forta ... del vostre company Frutis XPi


Soc el nº 51 ? :D
s'hauria de fer recompte, perque em sembla que ens hem saltat uns quants... (segur que em saltat del 30 al 50 [jaja][jaja])
Escrito originalmente por deathline

RuSSo Parles com si fossis el Mario Olivetti, es la grandeza de escribir mal XD XD XD


Por que si fuera catalán Deathline, no estaria diciendo que no lo és, es la grandeza de ser catalán XDXDXD
Doncs am les vostres explicacions me perdut.
Kin numero soc?

VISCA CATALUNYA I VISCA ELS CATALANS I LES CATALANES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
considerant com a català tot aquell que se'n vulgui sentir, i segons els meus comptes ets la catalana número... 61!!

PD:corren rumors d'un nou decret de nova planta...
aleeeeeeeeeeeeeeee, 61!!!!!! on vas!!????????? pero si l'ultim que ha demanat numero era el 51! [tomaaa]
he fet un recompte. dels eolians que han postejat aquí n'he tret els que per una raó o altre han deixat clar que no se senten catalans. el resultat són 61 catalans. A saber:
Benzo, Devil Akuma, keo01, Alx, ZeusII, Nanths, Ramza, chiviru, Alod79, Daredevil, Shin-chan, Viroia, sejure, Hi-Tek, Heracles, spoocky, oga2, Serge, avadnc, AnarK, ourumov, risaku, Minako, Gerim, solita, Sebastronius, VySe, hgc, frodobol, sunjamer, deathline, Gendo_hikari, bijapi, PepeVelez, yippe-kay, focus2k2, Shurikn, NoZonE, Albertodeoz, Maginet, PuMa, Xc@t, Locorezz, Costos, The Sabbat, Almik, neverwinter, SuperSilvia, DAROQUI, atrium, PARIKU, Sensenick, MIKIXX, AbeLiyO, WyrmCule, Amidala, Solid Snake, Jata, Krytos, FrutosXP, lidita15.

[+risas] uf, em sembla que més o menys ha de quedar així. Si hi ha cap error digueu-ho
Escrito originalmente por Gerim
he fet un recompte. dels eolians que han postejat aquí n'he tret els que per una raó o altre han deixat clar que no se senten catalans. el resultat són 61 catalans. A saber:
Benzo, Devil Akuma, keo01, Alx, ZeusII, Nanths, Ramza, chiviru, Alod79, Daredevil, Shin-chan, Viroia, sejure, Hi-Tek, Heracles, spoocky, oga2, Serge, avadnc, AnarK, ourumov, risaku, Minako, Gerim, solita, Sebastronius, VySe, hgc, frodobol, sunjamer, deathline, Gendo_hikari, bijapi, PepeVelez, yippe-kay, focus2k2, Shurikn, NoZonE, Albertodeoz, Maginet, PuMa, Xc@t, Locorezz, Costos, The Sabbat, Almik, neverwinter, SuperSilvia, DAROQUI, atrium, PARIKU, Sensenick, MIKIXX, AbeLiyO, WyrmCule, Amidala, Solid Snake, Jata, Krytos, FrutosXP, lidita15.

[+risas] uf, em sembla que més o menys ha de quedar així. Si hi ha cap error digueu-ho



jejeje, un altre per la comunitat!!!!!!! no passo mai per aquest foro, pero collons, aixo fa porrrrrrr, kuanta varietat!!!
XDD otia, q raro, acostumbrado durante un monton de tiempo a entrar aqui con el chip de castellano...

weno, doncs si voleu podeu afegir a un altre

salutacions! :)
Benzo
Devil Akuma
keo01
Alx
ZeusII
Nanths
Ramza
chiviru
Alod79
Daredevil
Shin-chan
Viroia
sejure
Hi-Tek
Heracles
spoocky
oga2
Serge
avadnc
AnarK
ourumov
risaku
Minako
Gerim
solita
Sebastronius
VySe
hgc
frodobol
sunjamer
deathline
Gendo_hikari
bijapi
PepeVelez
yippe-kay
focus2k2
Shurikn
NoZonE
Albertodeoz
Maginet
PuMa
Xc@t,
Locorezz
Costos
The Sabbat
Almik
neverwinter
SuperSilvia
DAROQUI
atrium
PARIKU
Sensenick
MIKIXX
AbeLiyO
WyrmCule
Amidala
Solid Snake
Jata
Krytos
FrutosXP
lidita15
MELENSPORT
bas

Noves incorporacions:

Danilo77
CaT_Os_MandRoS
Diabolus


Doncs be ara ja n'hi han 63 amb les dues ultimes incorporacions.

Per cert Gendo, ja tens clara la teva identitat com a ciutadà [poraki] jejeje, per que aixo de que diguis que ets calta, em sona una miqueta raro XD XD God Save the Queen XD XD XD


Editat: Algu pot colocar aquesta llista al primer missatge per a que tothom hoo pugui veure pls :)
Jo soc de Castellló ..... ¿Serveis?.... supose que sí.
:Ð
Un altre mes!!

No feu cas de les faltes d'ortografía .... si en Castellà en faig un fum ... imagineu en Català que no el gaste gens ni mica.

A10 a tots.
Osti, doncs no pensava que fossim tants catalans a EOL, almenys a mi s'em veu a la firma ^^ ,me n'alegro de que siguem uns quants :D .

PD: Soc el 65è?
[+risas] soc el 66(crec) si que hi ha gent catalana per aquest forums [+risas]
68 de Barcelona pero resident a ses illes balears jeje a Eivissa concretament
zoy catalán honorífico. En una semana hablo catalán como el que más XD

Escolti nens ! amb dels catalans !!

chiclét!!

tot rectu!!!

pley nen!!!

sortida!!!

les glories!!!

saludines nens , escolti.
que collons significa "pley nen"? XD XD XD
Un altre més, crec que soc el 71 [barret]
Donç be jo crec que soc el que fa 72,una abraçada desde Barcelona.
¡¡¡¡VISCA CATALUNYA¡¡¡¡¡¡
Escrito originalmente por avadnc
que collons significa "pley nen"? XD XD XD


mercat sant antoni....pley nen ...pley....

nen no eres casual ;) [jaja]
jo em pensava que erem mes
Jo tambe se parlar catala, pero l´escric molt malament. Adeu si ha u nois !!!!
Vinga doncs, si no me descomptat jo soc lo 73 (sense contar Catalans onorifics i gent k no es catalana pro lo parla).

Desde Lleida! [barret]


Records a tots i totes!!!

-----------------------------------------------

La història la escriuen aquells qui han penjat herois
Estava cercant una cosa (que no hi té res a veure) per la base de dades quan he arribat de potra a aquest altre fil.

O sigui que segurament serem més de 73 eolians "declarats".
Si hi ha algú amb temps lliure podria currar-se una bona recopilació oficial.

Salut!
Aquesta nit debuta el nostre barça contra el bilbao ...


ANIMS BARÇA !


M'agrada més Victor Valdes ! Rustu es molt bo pero ... ains ains.

adeu

Petonets [beer]
Escrito originalmente por FrutosXP
Aquesta nit debuta el nostre barça contra el bilbao ...
I per ser Catalans hem de ser del Barça? ¬_¬
Escrito originalmente por Sabio
I per ser Catalans hem de ser del Barça? ¬_¬


exacte [toctoc]
molt ben dit Savi xDDDD
Bueno, doncs el 74 ja és aquí
Un altre... jo sóc el 76 :-)
Escrito originalmente por Sabio
I per ser Catalans hem de ser del Barça? ¬_¬


a mi no m´agrada el futbol... i sóc català d´arrel [barret] [barret] [barret] [666]
A mi em sembla que em toca el 77!!

Sabeu, s'em fa extrany això de escriure en català en aquests "foros" xDD.

Ad1
Pero ke kina soooooooooooooooon!!!!!! Dono per finalitzat l'estiu , a partir d'ara a les 11 a dormir que si no això no hi ha ki ho aguanti.

FOLLEU FOLLEU KE EL MON S'ACAVA!!!!!!!!!
Ei companys, jo soc el 78, que estrany que ens deixin parlar en catala, encara no ha sortit ningu dient que el castella esta en perill per expresar-nos en la nostra llengua??? [666]



Visca Catalunya.
Bé, doncs, ja en som 79... algún 80 per akí...??, 80 a la 1, 80 a les 2... bé ho deixo per al següent de la llista...

Salut... i força a... [beer]
Jo no sóc asiduu d'aquests tipus de fòrums com "el Rincón del Eoliano" o el de "Miscelánea" però vull deixar ven clar que´jo també sóc català i l'orgull pot amb mi, així que deixo la meva emprepta per aqui [ginyo]

Ja som 80!!! [amor]




Records a tothom!!
Avui és 11 de septembre. Per a aquells que encara no ho entenguin, avui celebrem una derrota, celebrem que hem perdut moltes batalles, però encara no ens han pogut vèncer!

Feliç diada!

PD: Eleccions el 16 de novembre
Tornarem a vencer!!!

Feliç diada [oki]
Us ho dedico!
[COLOR=ffcb00]C[/COLOR]A[COLOR=ffcb00]T[/COLOR]A[COLOR=ffcb00]L[/COLOR]U[COLOR=ffcb00]N[/COLOR]Y[COLOR=ffcb00]A[/COLOR]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511