Catalans aixakeuvus xD (#3)

16, 7, 8, 9, 10, 11
jo visc a Barcelona :D

Salu2.
i un mes ,,, a la llista..
Ieee catalans, la semana que bé es la nostra Diada Nacional [barret]

He de buscar l'avatar especial per a l'ocasió. A la Diada pasada em vaig ficar una senyera molt maca, pero a saber on ronda ara [tomaaa]

Apa salut!
i el dia despres a començar la uni... [buuuaaaa] [buuuaaaa]
Bones em dic joan i soc de terrassa :P
quelcom escribió:Ieee catalans, la semana que bé es la nostra Diada Nacional [barret]

He de buscar l'avatar especial per a l'ocasió. A la Diada pasada em vaig ficar una senyera molt maca, pero a saber on ronda ara [tomaaa]

Apa salut!

Bona idea. De la mateixa manera que penjem les senyeres al balcó podem penjar avatars per la diada. Anem a buscar imatges.

Primera campanya organitzada pel 'Catalans aixakeuvus': Per la diada, renova la teva imatge.


Què us sembla?
Gerim escribió:Bona idea. De la mateixa manera que penjem les senyeres al balcó podem penjar avatars per la diada. Anem a buscar imatges.

Primera campanya organitzada pel 'Catalans aixakeuvus': Per la diada, renova la teva imatge.


Què us sembla?


Jo tb m'apunto a això dels avatars.
podriem ficar una paraula punyetera a l'avatar per tocar una mica la pera [barret]
Mireu, això és el que he trobat. Discutint i així ja podrem anar publicitant la campanya.

Clàssic però descolorit (encara que una amb capa de fotoshop pot quedar bé):
Imagen

Imagen

Imagen

Imagen

Imagen

Imagen

Imagen

¬_¬
Imagen

Imagen

Un Dalí:
Imagen

xDDDD:
Imagen

Imagen

Imagen

Imagen

Una atrevida:
Imagen

Imagen

Imagen



Què us sembla?
A mi el que més m'agrada és el del decret de nova planta.

Però jo agafaria el de "fem diada" que és més representatiu [jaja]



P.D: Jo treballare a la Diada :(
Uo Gerim bona idea!


¬_¬
Imagen
[qmparto] [qmparto] [qmparto]


Imagen

A mi aquesta e la que magrada més...o el de Fem Diada
El de Fem Diada està molt bé, però hem de veure com queda escalat a mida del avatar.

Si quedés malament voto per la mateixa senyera que ha ficat en kurras.

La web de quelcom.com ja la coneixia [qmparto]

La del decret molt bona també


Salut!
mmm trobo a faltar la preséncia de Carod... [qmparto][qmparto]
Molts obririen EOL, qualsevol fil, i ja els veig fent la creu amb els dits com si haguessin vist l'anticrist [qmparto][qmparto]
Salut [barret]
I tots ens posarem el amteix no ?, així serà més impactant vure fils amb tot deu amb el amteix avatar.
eTc_84 escribió:mmm trobo a faltar la presència de'n Carod... [qmparto][qmparto]

No comencem :-|... XDXD


El del Decret de Nova Planta no crec que quedés bé a 70x70.



A veure què us sembla el de fem diada, a mida i pes legals:

Imagen



Fem Diada: Campanya per a l'11 de setembre
osti eTc, taves perdíoo [360º]

A mi ia em sembla b lavatar..pero si nomes el portem pel dia 11 la majoria de gent ni se n'enterara.. xD

Per cert Gerim, com coñe ho fas per donarli el tamany i pes d'avatar? am el photoshop nomes podia posarlo a 70x70 pero ocupava mes de 6kb.. soy un negaooo
kurras escribió:osti eTc, taves perdíoo [360º]

A mi ia em sembla b lavatar..pero si nomes el portem pel dia 11 la majoria de gen ni se n'enterara.. xD

Per cert Gerim, com coñe ho fas per donarli el tamany i pes d'avatar? am el photoshop nomes podia posarlo a 70x70 pero ocupava mes de 6kb.. soy un negaooo

Doncs he retallat els costats amb el paint fins a donar-li la forma cuadrada (sempre retallo amb el paint), i després l'he reduit amb el Mocosoft Photo Editor. El photoshop no el sé fer servir ^^'.


Per cert, fins a l'11 podem posar el link a la campanya a la firma i l'avatar de fem diada a baix a la dreta. Vaig a fer-ho per a que vegeu.
kurras escribió:A mi ia em sembla b lavatar..pero si nomes el portem pel dia 11 la majoria de gent ni se n'enterara.. xD


Ens el podriem ficar ja, no?


p.d: Com ha fet el gerim per ficar-se l'avatar allà abaix?
Paboh escribió:
Ens el podriem ficar ja, no?
Si, tb pensava el mateix...
Fet...

Lu de posar una imatge alla baix es algu que em te intrigat desde fa temps.. xD
Paboh escribió:Ens el podriem ficar ja, no?

També és veritat ^^.


[img=right*]direcció_de_l'imatge[/img*]

No té cap misteri. :p



EDiTO: Qui em contesti que faci el post oficial de la campanya explicant una mica com canviar l'avatar o com ficar-se'l abaix a la dreta (qui no se'l vulgui canviar), i com recarregar la memòria cau: control + F5.

Si no ja ho faré jo al següent.


Que algú busqui també uns colors macos per a l'enllaç al post oficial de la campanya que ha d'anar a la firma (en blanc potser no destaca gaire).
ImagenFEM DIADA: CAMPANYA PER L'11 de SETEMBRE Imagen


Imagen


En senyal a la nostra Diada fem un crit des d'aquí perquè tots els catalans d'EOL ens pintem del mateix color i fem força per tot el fòrum


LA DIADA

L’Onze de Setembre Catalunya commemora la derrota que va patir el 1714 a mans de les tropes espanyoles de Felip V de Borbó. Catalunya, que havia estat fins aquell moment una nació sobirana, va perdre les llibertats nacionals, les lleis pròpies del país i va patir la prohibició de la llengua i la cultura catalanes.

Després d'anys de foscor, el 1932, en el marc de la II República espanyola, Catalunya va adquirir un Estatut d’autonomia que recuperava part de les seves llibertats nacionals. Però després de la Guerra Civil, la dictadura del general Franco va comportar la repressió més dura que mai ha patit Catalunya, fins al punt que podem parlar d’un intent de genocidi cultural, amb milers i milers d’afusellats i represaliats. Fins i tot entre ells s'hi compta el president del Govern de Catalunya, Lluís Companys, l'únic president europeu afusellat pel nazisme-feixisme.

El 1979 es va aprovar un nou Estatut d’autonomia de Catalunya, amb el qual es va dotar el país d’unes institucions i d’un govern propis, però des de llavors encara no s’ha assolit un nivell d'autogovern satisfactori.

Celebrem la Diada des de la societat civil

Cada 11 de setembre molts catalans i catalanes continuem manifestant-nos pels carrers per reclamar el reconeixement dels nostres drets nacionals i més autogovern.

La Festa per la Llibertat es configura com un acte polític de la societat civil catalana, per celebrar la Diada de manera festiva i alhora reivindicativa. Volem fer d’aquesta celebració un acte polític d’afirmació i reivindicació nacional, de forma oberta i participativa. Per aquest motiu, des de l’any 2000 unes dues-centes entitats de la societat civil catalana celebrem un acte que comprèn una mostra d’entitats, la lectura d’un manifest que compta amb el suport de les entitats i un concert de música que clou la celebració.

Volem compartir aquesta reivindicació amb totes les persones que viuen a Catalunya, vinguin d’on vinguin. Només si tenim més capacitat per decidir com volem que sigui el nostre país podrem construir-lo més just, plural, solidari, integrador i sostenible.


L'avatar
Imagen

Un cop ficat l'avatar premeu Crtl + F5 per actualitzar la cache i veure l'avatar.


· Per qui el vulgui posar abaix a la firma en comptes de posarho d'avatar

[*img=right]http://img373.imageshack.us/img373/8528/femdiada7ef.jpg[*/img]

· La firma

[*center][*URL=http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1703147001#post1703147001][*img]http://www.turismecastelldefels.com/imgupload/cf29.jpg[*/img][*/URL]
[*size=4][*url=http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1703147001#post1703147001][*i][*b]Fem Diada: Campanya per a l'11 de setembre[*/b][*/i][*/url][*/size][*/center] (Treieu els asteriscos)



EL NOSTRE HIMNE,
ELS SEGADORS

Format mp3 (3,4 Mb)

Format ogg (2,3 Mb)
La firma: Fem Diada: Campanya per a l'11 de setembre


[size=4*][url=http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1703147001#post1703147001*][i*][b*]Fem Diada: Campanya per a l'11 de setembre[/b*][/i*][/url*][/size*]



Peeerfecte. Ja tenim la campanya engegada!
ole iasta! Nose si me queda la firma massa gran.. [burla3] Tantes coses... xD

Si voleu que hi afegeixi algu mes digueuu ;P

Salutt
Sempre pots reduir-la posant size=3, o també pots obviar temporalment l'enllaç a aquest fil.



PD: M'has copiat el Imagen [uzi][uzi]

PD2: Amb la tonteria arribarem al (#4)! :p
Gerim escribió:PD: M'has copiat el Imagen [uzi][uzi]
juass sk volia provar lu de la imatge a baix...Quan ho he fet tenies la senyera...no mhavia fixat que abans hi tenies el "on fire" ...
[decaio]
kurras escribió: juass sk volia provar lu de la imatge a baix...Quan ho he fet tenies la senyera...no mhavia fixat que abans hi tenies el "on fire" ...
[decaio]

Era broma, home. Fica-hi el que vulguis, de fet estic pensant en alguna cosa una mica original (una xorrada, però d'alguna manera m'he de distreure).XD
Jeje, doncs si que queda bé l'avatar si ;)
Apa, ja he ficat lo text a la firma, però potser el canvio de lloc, que està massa aprop de lo de reportar el missatge :Ð

Cagondeee ja us fiqueu l'avatar? Que precoços [jaja]

Lo del Decret de Nova Planta em referia a bona imatge, però no per a ficar de avatar (no se llegirie una merda i el 95% de EOL ni ho entendria...)

EDIT: Heu vist l'efecte que fa aquesta última pàgina [Ooooo]

Apa salut!
kurras escribió:osti eTc, taves perdíoo [360º]

A mi ia em sembla b lavatar..pero si nomes el portem pel dia 11 la majoria de gent ni se n'enterara.. xD

Per cert Gerim, com coñe ho fas per donarli el tamany i pes d'avatar? am el photoshop nomes podia posarlo a 70x70 pero ocupava mes de 6kb.. soy un negaooo

L'estiu... l'estiu [fumando]
Torna setembre i tornarem a donar guerra [uzi]

PD: Provant signatura [amor]
quelcom escribió:Cagondeee ja us fiqueu l'avatar? Que precoços [jaja]

Si ens esperem a l'últim dia ningú la veurà perquè tindràn l'anterior a la memòria cau. Una setmana sencera em sembla que és un bon termini.


Aquesta última pàgina... no trobo els meus posts! Són la meitat però de lluny no es veuen. :Ð
Aupa!

¿Alguien me puede traducir lo de arriba para entender por que Gerim y Kurras tienen el mismo avatar?

GRacias [oki]
kurras escribió:
ImagenFEM DIADA: CAMPANYA PER L'11 de SETEMBRE Imagen


Imagen


En señal a nuestra Diada desde aquí hacemos un grito para que todos los catalanes de EOL nos pintemos del mismo color y hagamos fuerza por todo el foro



L'avatar
Imagen

Una vez puesto dadle a Crtl + F5 para actualitzar la cache i ver el avatar.


· Para quien quiera ponerlo en la firma en vez del avatar

[*img=right]http://img373.imageshack.us/img373/8528/femdiada7ef.jpg[*/img]


Legolas, si actualizas la cache veras que no solo Gerim y yo lo llevamos.. ;P
saludetess
Gracias Kurras, caché actualizada y significado entendido!! [oki]
ey! quin goig que fa veure-us a tots amb el mateix avatar :D
Ei jo tambe m'afegeixo a la campanya per la diada del 11 Setembre.

[inlove]
A veure quant triguen a obrir un fil a Misce perquè els sectaris catalans porten avatar comú [hallow] [hallow]

Salut keops, quant de temps tb [beer]
Bona tarda

Jo també m'apunto a aquesta campanya [barret]

eTc_84 escribió:A veure quant triguen a obrir un fil a Misce perquè els sectaris catalans porten avatar comú


No esperis home, obre'l tu... que se't veu amb ganes de fotre canya [sati]

PD: Estic a un post de ser "Megaadicto" ^_^
eTc_84 escribió:A veure quant triguen a obrir un fil a Misce perquè els sectaris catalans porten avatar comú [hallow] [hallow]

Soys iguales (y yo diría que incluso peores) que los nazis, os poneis el avatar para identificar quienes son aquellos que llamais gosos españols y así poder discriminarles a gusto. Rápido os iba a quitar yo la tontería, niñatos egoistas de coco comido en las ikastoles... y no sigo porque me enciendo y no quiero que me baneen.

PD: Ah! y el amigo del novio de mi prima segunda (la que vive en el pueblo no, la otra) fue una vez a Barcelona y al entrar en una tienda le dijeron "Bon día" ("eso lo será tu madre" le contestó acertadamente, por si acaso). Habrase visto...



EDiTO: Felicitats Cafetino! Registro: 24-08-2001, ja era hora. [tomaaa]
Gerim escribió:Soys iguales (y yo diría que incluso peores) que los nazis, os poneis el avatar para identificar quienes son aquellos que llamais gosos españols y así poder discriminarles a gusto. Rápido os iba a quitar yo la tontería, niñatos egoistas de coco comido en las ikastoles... y no sigo porque me enciendo y no quiero que me baneen.

PD: Ah! y el amigo del novio de mi prima segunda (la que vive en el pueblo no, la otra) fue una vez a Barcelona y al entrar en una tienda le dijeron "Bon día" ("eso lo será tu madre") le contestó. Habrase visto...

jajajajjaajajajajjaj [qmparto][qmparto][qmparto]

No t'oblidis d'aquell que va preguntar l'hora en castellà en un bar 'Tio Canya' i el van mirar malament [poraki]

PD: Cafetino.. s'ha de començar el curs amb força [sati]

Salut [barret]
Quin goig veure tans eolians amb les 4 barres, vaig a spamejar una mica pel foro [sonrisa]

Salutacions ETC
keops... si pots i vols, posteja el codi de la teva firma siusplau [amor]... [sonrisa], que la meva ha quedat descafeinada i em fa mandra fer-me'n una... [burla2]
juuju aquesta empenta treballadora pròpia dels catalans.. xDD

Dema me piru a Pisa un parell de dies! [fies]
eTc_84 escribió:No t'oblidis d'aquell que va preguntar l'hora en castellà en un bar 'Tio Canya' i el van mirar malament [poraki]

Això sí que és impossible, més que res perquè els espanyols no hi poden pas entrar... :-|



EDiTO: M'ha costat ^^'. eTc, cita'm el post i tindràs el codi ;) (vago).





eTc_84 escribió:keops... si pots i vols, posteja el codi de la teva firma siusplau [amor]... [sonrisa], que la meva ha quedat descafeinada i em fa mandra fer-me'n una... [burla2]


que gos [looco]

Fes el que diu en Gerim que aixi no haig de anar possant "*" que jo tambe estic gos que acabo de plegar de la feina [fumeta]
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
M' apunto a la diada XD
Gerim escribió:Això sí que és impossible, més que res perquè els espanyols no hi poden pas entrar... :-|



EDiTO: M'ha costat ^^'. eTc, cita'm el post i tindràs el codi ;) (vago).






Merci [careto?]
Ja que estem amb la diada, recull d'actes per el 11 de Setembre:


Imagen

Gencat escribió: L'Onze de Setembre


La primera llei aprovada pel Parlament de Catalunya en constituir-se l'any 1980 fou la que declara l'11 de setembre festa nacional de Catalunya en els següents termes:

"(...) El poble català en el temps de lluita va anar assenyalant una diada, la de l'onze de setembre, com a Festa de Catalunya. Diada que, si bé significava el dolorós record de la pèrdua de les llibertats, l'onze de setembre de 1714, i una actitud de reivindicació i resistència activa enfront de l'opressió, suposava també l'esperança d'un total recobrament nacional.
"Ara, en reprendre Catalunya el seu camí de llibertat, els representants del Poble creuen que la Cambra Legislativa ha de sancionar allò que la Nació unànimement ja ha assumit.
"Per això el Poble de Catalunya estableix, per la potestat del seu Parlament, la següent LLei:

"Article primer. Es declara Festa Nacional de Catalunya la diada de l'onze de setembre.
"Article segon. Aquesta LLei entrarà en vigor el mateix dia de la seva publicació en el Diari Oficial de la Generalitat.

"Per tant, ordeno que tots els ciutadans als quals sigui d'aplicació aquesta Llei cooperin al seu compliment i que els Tribunals i Autoritzats als quals pertoqui la facin complir.

Jordi Pujol, President de la Generalitat de Catalunya.
Joan Rigol, Conseller de Treball.
Barcelona, 12 de juny de 1980".



COmencem per l'oficial:

Webdelparlament escribió:Jornades de portes obertes al Parlament amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya
Diumenge, 11 de setembre de 2005, de 17 a 21 hores, i dilluns, 12 de setembre, de 10 a 19 hores. Palau del Parlament (Parc de la Ciutadella)

El Parlament de Catalunya obrirà les portes a tots els ciutadans, amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya, el dissabte 11 de setembre de les 17 a les 21 hores. Diumenge, 12 de setembre, es farà la segona jornada de portes obertes, que començarà a les 10 i acabarà a les 19 hores.

L'obertura del Parlament amb motiu de la Diada és una tradició instaurada per la cambra catalana des de la seva recuperació, l'any 1980, amb l'objectiu d'apropar la primera institució del país al conjunt dels ciutadans.

Els ciutadans podran visitar les estances més emblemàtiques de la seu del parlamentarisme català, com ara el Saló de Sessions, els despatxos del president del Parlament i del president de la Generalitat, la sala de la Mesa, el saló de passos perduts i l'escalinata d'honor, entre d'altres.

El mateix dia 11 de setembre també es podrà visitar l'exposició «Parlament de Catalunya. Història i futur (1980-2005)» només de les 17 a 21 hores, coincidint amb la jornada de portes obertes. L'endemà l'horari de vistita al Parlament i a l'exposició serà el mateix: de 10 hores a 19 hores.

A part de les jornades de portes obertes, els ciutadans poden accedir al Parlament durant tot l'any concertant prèviament la visita per mitjà del web del Parlament (http://www.parlament-cat.net) o del telèfon 93 304 66 45.



Altres:

Imagen

11/09/2005
L'11 de Setembre, t'esperem a l'Arc de Triomf de Barcelona!

10.00 h Mostra d'entitats dels Països Catalans
19.30 h Concert amb:
Miquel Gil
Cheb Balowski
Els Pets

Imagen

Actes al Barcelonès - 11 de setembre de 2005

10.30 .- Passeig del Born. Acte polític

14.00 .- Passeig del Born. Dinar Popular

17.00 .- Plaça Urquinaona. Manifestació

*Durant tot el dia hi haurà parades de material i informació al Monument a Rafael de Casanovas i al Fossar de les Moreres.

Imagen

Actes a Girona - 11 de setembre de 2005

12.00 .- Cantada dels Segadors a la plaça del Vi.

12.30 .- Actuació dels Castellers de Perpinyà, timbalers i grallers

14.00 .- Dinar popular a la plaça Catalunya

17.00 .- Actuació d'Alerta Sometent

19.00 .- Parlaments polítics

19.30 .- Manifestació

21.00 .- Actuació de Mesclat

22.30 .- Actuació de Revolta 21

*Hi haurà paradetes i altres activitats durant tot el dia

Imagen

Actes al Maresme - 11 de setembre de 2005

diada nacional al MARESME 2005
prou d'estatuts, ara, cap a la independència

dissabte 10 de setembre
>> MATARÓ Plaça Santa Maria

19:00 h. Jocs i contes infantils

20:30 h. Sopar a la brasa (pebrots, botifarres, xai...)

21:30 h. Concert de LA VALLESANA (música tradicional amb acordions diatònics)

>> PINEDA DE MAR Plaça Catalunya

17:00 h. Pintada de graffiti

18:00 h. Jocs populars (pilota valenciana)

20:00 h. Projecció del vídeo "Arrels de lluita" (documental sobre la destrucció de l'horta valenciana)

21:30 h. Sopar popular

22:00 h. Parlaments

22:30 h. Concert amb RENEC DE XAI i LA ORQUESTRA DE TRINXERA

>> VILASSAR DE MAR Plaça del Círcol (acte de presentació del projecte del Casal Popular Bullangues)

Durant tota la tarda i vespre: Parades de material independentista, exposició dels cartell de tots els actes realitzats pel casal popular Bullangues i l'associació Cultural Bullangues

18:00 h. Torneig de Bitlles Catalanes

19:30 h Xerrada La Constitució Catalana de L'Havana, a càrrec d'Agustí Barrera

21:00 h Sopar popular: Botifarrada +opció vegetariana

22:00 h Parlaments, a càrrec d'un membre del Casal Independentista Antoni Sala i Font de Badalona, un membre de l'Associació cultural Bullangues i un membre de l'assemblea pel Casal Popular Bullangues

22:30 h Actuació pirotècnica

23:00 h Concert de KÀTIVA (final de festa amb PD Fotlifoc) diumenge 11 de setembre
>> MATARÓ Monument de Rafael de Casanova
10:30 h. Ofrena floral i parlament de la CUP

>> TEIÀ Parc de Can Godó
10:00 h. Ofrena floral de la CUP

>> ALELLA Patí de Can Lleonart
10:30 h. Ofrena floral de la CUP

>> EL MASNOU Plaça de l'11 de setembre
11:00 h. Ofrena floral de la CUP

>> PINEDA DE MAR Plaça del Mar
10:30 h Cercavila amb els trabucaires de Santa Coloma de Farners (sortida plaça Catalunya, arribada Plaça del mar).
12:00 h Vermut popular Manresa

Imagen

Actes al Bàges - 11 de setembre de 2005

«Ja no ens alimenten molles, ja volem el pa sencer»
«No volem uns altres estatuts d'autonomia que no podran solucionar els problemes que tenim plantejats com a societat. Volem la plena sobirania per decidir el nostre futur sense limitacions perquè totes les opcions siguin possibles, inclosa la nostra: La independència i el Socialisme»
Divendres, 9 de setembre a les 8 del vespre a la Plana de l¹Om de Manresa
Concert + parlaments + botifarrada
amb CESC FREIXAS (cantautor de Sant Pere de Riudebitlles), PARERAS PARELLADAS (Folk Rock des del Maresme). Hi haurà servei de bar.

Diada nacional de Catalunya 2005

Diumenge 11 de setembre tindran lloc a Sant Feliu de Llobregat diversos actes per commemorar la Diada nacional de Catalunya. A les 12h s'inaugurarà al passeig de l'Onze de Setembre un monument commemoratiu, obra de l'escultor local Lluís Sans. A la mateixa hora, tindrà lloc el repic de campanes a la Catedral de Sant Llorenç. A les 13h, els regidors de CiU Jaume Mañosas i Josep Lluís Fernández Burgui faran una ofrena floral al passeig de l'Onze de Setembre. Per acabar els actes commemoratius de la Diada, hi haurà una audició de sardanes a la plaça de la Vila a càrrec de la Cobla Rambles.
Gerim escribió:Si ens esperem a l'últim dia ningú la veurà perquè tindràn l'anterior a la memòria cau. Una setmana sencera em sembla que és un bon termini.


Tens raó, no hi havia pensat [ginyo]

Apa, pos un atre amb el avatar [barret]

Ara pasarà com a les manifestacions: segons les autoritats serem 2,5 persones les que porten el avatar de la Diada [tomaaa]

Salut!
Ja m'he posat la firma de la diada.

'Avatar em penso que no m'ho cambiare.
Hieishin escribió:
'Avatar em penso que no m'ho cambiare.


Home, pensa que es nomes una setmana i despres tornes al teu, a part mira que ve que queda la pagina tots amb el mateix avatar.
Fes el que vulguis, pero estas trencan l'homogeneitat del fil [uzi] [jaja]
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11