[HO] Aurora Dashboard

Hol@s a todos, contento de que por fin la espera, y ya está aquí la última versión, y ojalá que algan muchas más. Pero tengo 2 dudas;

1-¿Todavía no existen Skines para ésta versión 0.6b?
2-¿La traducción del botón Guía, de la versión 0.5b, me servirá?

Gracias y Salu2
@djtabik
djtabik escribió:Hol@s a todos, contento de que por fin la espera, y ya está aquí la última versión, y ojalá que algan muchas más. Pero tengo 2 dudas;

1-¿Todavía no existen Skines para ésta versión 0.6b?
2-¿La traducción del botón Guía, de la versión 0.5b, me servirá?

Gracias y Salu2


1- No, he estado mirando, y no hay ninguno todavía, cosa que me parece bastante normal, lo han sacado hoy, y lleva su tiempo. (Yo con que saquen el xbox one colors me conformo).

2 - Aun no lo he actualizado, pero no han cambiado nada del Hud, por lo que no creo que haga falta ninguna traducción.

un saludo.
a mi me gustaria algun tutorial facil o programa ,simplemente para Adaptar los skins de 0.5b a 0.6
A mi me funciona de lujo, y muchas opciones como lo de pasar juegos originales a god se hace desde plugins.
Lo que no veo es como meter caratulas que se tengan en un pendrive, es decir, sin descargarlas.
SSJBlueVegeta escribió:A mi me funciona de lujo, y muchas opciones como lo de pasar juegos originales a god se hace desde plugins.
Lo que no veo es como meter caratulas que se tengan en un pendrive, es decir, sin descargarlas.



Yo lo que no veo y creo que seria muy bueno es poder Mover los Juegos de una Seccion a otra .
Ejemplo mover un juego que aparece en la seccion Arcades a la seccion Xbox 360 para que lo muestre al gusto de uno
Hola, soy novatillo, tengo Aurora en un pen y arranca bien pero quiero pasarlo al interno de la trinity y no hay forma, como se hace?

Gracias
pues desde el gestor de archivos de aurora, copias la carpeta de aurora al interno, te bajas el ultimo dashlaunch, lo abres con el mismo gestor de archivos y en default o arranque por defecto, eliges el xex en la ubicación que esta aurora en el discoduro interno, vas a guardar launch.ini y al prox reinicio te arrancará el mismo.

por cierto, han tenido un lapsus y han puesto Españal, en el selector de idiomas... xD
he resubido a mega el aurora, corregida esa chorrada y de paso he incorporado la tradu del hud de draqen etc, esta en la wiki.

Salu2
Me funciona todo ok, pero hay una cosa que no me gusta de este 0.6b. No veo donde han puesto la conexión al unity, para ver si tienes conexión o no, creo que han pasado de ponerlo, o lo añadirán a través de algún script.

Por lo demás, todo perfecto.

un saludo.
@gosty
No se si te refieres a esto: esta en el apartado Módulos -> Freestyle Plugin (pagina 2 de 2 con rb mando) - Link - verificar
Desde la consola me baja 8% y marca error...

Edito : instalado correctamente


Alguien sabe como poner un fondo por cada juego ? aparecen ahi algunas capturas que tome ,pero al seleccionarlas queda como fondo ''universall'' todos tienen el mismo...
SSJBlueVegeta escribió:A mi me funciona de lujo, y muchas opciones como lo de pasar juegos originales a god se hace desde plugins.
Lo que no veo es como meter caratulas que se tengan en un pendrive, es decir, sin descargarlas.


En teoría está en multimedia + importar
alguien ha encontrado la forma de Mover un juego de una seccion a otra?
por ejemplo tengo el Revelations 2 en God y me lo muestra en Arcades ,y quiero moverlo a Xbox 360 para que me lo muestre junto al resto de Resident Evils
@snake_8

A mi desde siempre me los lee todos juntos en la carpeta GAMES...¿Los tienes en la carpeta Content ?
Gromber escribió:@gosty
No se si te refieres a esto: esta en el apartado Módulos -> Freestyle Plugin (pagina 2 de 2 con rb mando) - Link - verificar
@Gromber

Cierto, a eso me referia. Mira que había buscado, pero no habia visto que en ese modulo habia otra pagina.

Muchas gracias
He actualizado..... que novedades trae esta version ???? ¬_¬
Desmond escribió:He actualizado..... que novedades trae esta version ???? ¬_¬


Changelog

(Fixed) #790 changed storage message to use wchar instead of wchar->char->wchar
(Fixed) Issue where file manager would open instead of utility scripts after passcode entry (Issue #792)
(Fixed) Issue with Passcode Scene and Keyboard Conflict when renaming game title (Issue#791)
(Removed) #787 test scenes removed: Aurora_TestScene.xui, Test.xui
(Updated) #788 About screen reflects current team
(Fixed) #563 incorrect dimensions for banner
(Fixed) Issue where cache style TitleUpdates would not properly update Marketplace Scene when downloaded. (Issue #761)
(Fixed) LUA progress uses QWORD instead of DWORD now
(Fixed) Lua progress now works for copy and move dir
(Added) copy repo script in build script
(Fixed) proper config for lua
(Updated) Aurora updater moves dirs to user dir (#774)
(Updated) Aurora updater uses given aurora xex name (needs aurora 0.6 as base) (#759)
(Fixed) removed no-disable flag from quickview copy (#784)
(Updated) Change Lua content and utility script paths #773
(Fixed) Use CreateFile with FILE_SHARE_READ when launching a xex or container #782
(Fixed) DVD spin up only when copy from dvd #775
(Added) Mountpoint in Lua FileObject #779
(Fixed) FileType in Lua FileObject #781
(Added) Scriptpath for version logging
(Fixed) Sort script path in logging
(Fixed) Various typo's in comments
(Updated) LUA 5.2.0 -> 5.3.3
(Fixed) LUA copy and move return actual result #777
(Added) Set xex name in launchdata for updater #759
(Fixed) Add back to exit utility scene #768
(Updated) Utility Script version to be an integer to match skin version
(Updated) Changed LUAERROR filter to LUA to be consistent with other LUA error messages and logging
(Added) Error logging for badly formed script headers
(Updated) The Version string localization for Script version to use floats instead of strings
(Updated) The Script Manager sort algorithm to use float sorting instead of strings
(Added) A conversion check on script version to ensure a valid version value is provided.
(Fixed) #771 Added a new scene for setting background from title, no longer using button hold
(Fixed) #770 Lua Script.SetStatus(nil) now generates a Lua error instead of crashing Aurora
(Fixed) Set dvd speed to default on boot #767
(Fixed) Removed "Game" reference from cover selection #765
(Added) Use BACK to exit FileBrowser (instead of dir up) #768
(Fixed) Removed screencapture transparency #762
(Updated) Replaced messagebox with notification for asset update #763
(Fixed) GetBasePath lua function restored
(Fixed) Added sorting to script list #757
(Removed) No more confirmation message on restart #764
(Fixed) Show correct thumbnail for default skin #760
(Added) Triple backslash replacement in CombinePath function
(Updated) FileToString now uses shared open to allow access to files in use
(Updated) Finished SVOD Installer (bugs, error handling, lua script) #766
(Updated) Changed "Set" to "As Background" for screencapture list #383
(Removed) Duplicate IsCanceled function definition
(Added) Support to enable/disable cancel button in script runner from script
(Added) Script.SetCancelEnable and Script.IsCancelEnabled functions to SCript library
(Fixed) Script Runner cancel button action
(Fixed) Issue where scripts were set to canceled prior to running.
(Added) StartScan and IsScanning functions to the Lua Content Library
(Updated) SVOD Installer Routine Function
(Updated) SvodInstaller to output progress to ProgressRoutine callback
(Added) InstallTitleFromDisc function to the FileSystem LUA library (wip)
(Added) SVODInstaller class (thanks cOz)
(Fixed) GetCpuKey only worked on old versions of Dashlaunch, it now works also on the new versions :)
(Fixed) A crash when using GetDVDKey or GetCPUKey in the Kernel LUA Lib caused by a missing overload for GetBytesString
(Added) Link to external AuroraRepo script on GitHub
(Removed) local lua scripts
(Updated) Scripts readme.txt
(Added) Log the changes made using Script.Status, this is for ease of debugging scripts (Knowing what status last happened may help debug errors)
(Updated) all scripts to the latest versions from the git
(Added) Ability to detect if a rename failed after downloading file
(Fixed) Typo in LuaGizmoUI class
(Added) Library Methods outline to Aurora Scripts folder
(Added) Additional supported controls for gizmo scene
(Updated) Localization text with correct passcode create & verify language
(Fixed) Navigation issue in Content Settings
(Removed) , separation from LiNK Top 5 because Europeans are backwards.
(Updated) Link Top5 Script to 'Refresh' by rerunning download.
(Updated) ZipLib to behave more predictably in the underlying file system.
(Removed) Ability to manually close ZipFile until we can determine best way to handle it.
(Added) Close to LuaZipLib allowing the users to manually close the handle to a open 7z archive
(Added) Popup Notification telling you how many titles were effected by the DB Cleaner
(Fixed) a bug causing the script to never be able to exit on error conditions
(Updated) Scripts and Icons
(Updated) Weather Script Icon
(Fixed) Issue with icon not showing up in script list if scriptIcon variable is empty
(Updated) DB Cleaner description and title
(Added) Progress indicator to Weather Script
(Updated) WindSpeed display to utilize user's unit selection
(Fixed) Weather Script Icon
(Updated) AuroraUI.lua to remove LuaXuiObjects that aren't yet supported
(Removed) Sample scripts and libraries from the Utility scripts folder
(Fixed) Cancel text not changing back after TU completed download.
(Updated) ScriptRunner class to utilize localized strings
(Updated) ScriptManager class to use Localized strings
(Updated) UtilityScriptList class to use localized strings
(Updated) UtilityScriptList class to use skin.xml for icons
(Added) LuaXuiEdit support in LuaGizmo
(Added) Support for multiple controllers in KeyboardUI
(Fixed) Handle input errors gracefully by returning false and not crashing the script
(Added) Made all except for hour optional for SetTime and added Milliseconds, if not specified they're reset to 0
(Added) Console Info Viewer - A sript that shows some valueable information about the console (Kernel version, serial, console id, cpu/dvd key and motherboard type/model)
(Added) SetDate and SetTime to the Kernel LUA Lib
(Fixed) Issue that occurred when script manager list was empty.
(Updated) Script Manager to properly handle the delete button.
(Updated) Link Top5 script
(Updated) Link Top-5 Script folder structure
(Changed) GimzoCommandSet to GizmoCommandSetText
(Added) GizmoCommandSetEnabled method
(Added) Ability to configure the (A) button on a LuaGizmo
(Added) Ability to set LuaGizmo title bar text when Inoking a LuaGizmo
(Added) Script.FileExists and Script.CreateDirectory methods to the ScriptRunner base code to allow relative file management
(Added) Missing icon display when script icon cannot be found
(Added) Ability to load a custom skin for a LuaGizmo script
(Added) LiNK Top-5 script framework to AuroraScripts folder (wip)
(Updated) Weather Script
(Added) AuroraRepo - Our base for the Repo Browser
(Added) DBCleaner - Our Database Cleaner
(Added) TempViewer - Our Current Temperature Viewer
(Added) UnitTests - Our LUA Unit Tests
(Fixed) TU MsgBox Denied ID 4 -> 3
(Fixed) #682 - support for USB devices (DLC, Save games and content TU's)
(Added) AuroraScripts folder to hold official scripts
(Updated) Lua Settings library to new format
(Fixed) Animation Glitch in NotificationUI that caused the icon color to change at the end of the animation.
(Disabled) The TESTSCENE compile flag -
(Fixed) Typo in Application class that prevent test scene from working as it should
(Updated) Http Client to support POST requests when no POST vars are provided.
(Updated) Added StackDump function to LuaVM
(Updated) LuaAurora library- removed GetConsoleInfo- functionality was moved to Kernel Library
(Updated) LuaHttp Lib to new format, added GET and POST support with ToFile variants
(Updated) LuaSql Library to new format
(Updated) LuaThreadLib by removing functions that are error prone and irrelevant.
(Updated) Lua Profile Library
(Updated) SubtitleFunction script for achievements to use new lua profile library
(Fixed) Crash in the ZipFile LUA Library when extracting 7z files without folders (or more files then folders)
(Fixed) Error when opening AuroraUI elements too quickly (sleep for 500ms before returning fixes the problem and it's barely noticeable)
(Updated) Parental Control Permissions to be System Specific instead of User Specific
(Added) Security Settings for configuring Parental Control permissions
(Updated) Some lua Libraries
(Updated) Indie/Blue and Kinect/Purple case (#695)
(Added) Kernel permission to Utility Scripts
(Added) New functionality to LuaAuroraLib
(Deleted) LuaPluginLib (redundant)
(Added) LuaKernelLib
(Updated) Lua HTTP Library to have better error handling
(Updated) AuroraUI modules to be built into the Aurora library (except Gizmo)
(Updated) Content.FindContent method to return the entire content info for each found instance.
(Updated) Lua "print" function to also print tables
(Added) GetInfo method to LuaContent library
(Fixed) type on asset importer conditional checks
(Updated) 7z class to use CombinePath function for building paths
(Added) Copy and Move directory functions into LuaFileSystem library
(Added) LuaContent library
(Added) RefreshListOnExit function to UtilityScript task.
(Added) Lua Zip Lib for 7z compressed files
(Removed) The ini permission
(Added) Content permission
(Fixed) Issue where print and tprint weren't outputting to LOG
(Updated) IniLib and FileSystemLib ( WIP)
(Added) ScriptManager in System Tools
(Fixed) IniLib
(Added) SetLuaPath function in LuaVM
(Fixed) SampleScript in Lua Folder
(Fixed) Bug that was causing ScanPathConfigUI to lose focus
(Updated) System dialog to match new design
(Added) Base XUI Class code for Security Settings
(Added) Screen Captures feature
(Changed) Network Debugger now sends JSON packets
(Changed) LUA Errors are now filtered as "LUAERROR" instead of "ScriptRunner"
(Updated) NetDbgLogger to include LOG type
(Added) NetDbgDll interface for Aurora Network Debugging
(Added) Temporary Icon for NetDbg Module
(Added) Screen Capture Scene (WIP)
(Added) Screen Capture XUI Class (WIP)
(Added) Screen Capture menu item in game options
(Updated) Skin and Localization files to use 0.6B as current version
(Added) New Dll based LogOutput class
(Fixed) Issue in FreestylePlugin settings that caused the "Y" button to not show up in Screen Capture trigger/activator
(Updated) Aurora Folder Structure; cleaned up root directory
(Updated) Lua Script search locations to follow revised folder structure
(Updated) Aurora Path references to follow revised folder structure
(Updated) SMBDll Enabled check to be "Enabled"
(Added) Localized Strings for Module List
(Added) Skin configuration for Module Icons
(Added) Not Implemented Text in Security Settings
(Updated) Verify Link scene to use new Plugin Manager interface
(Updated) Debug Overlay to be translucent (also forced overlay in LTCG mode, temporarily)
(Updated) Config to enable SMB server startup- if SmbDll is available
(Updated) Plugin Manager to take a more active role in managing plugins
(Updated) All plugin dependent classes to use revised plugin manager
(Updated) Settings scene with new revamped plugin settings and renamed/reordered multiple settings
(Updated) PopupUI to attach to the BkgProcess layer as opposed to the calling parent. Fixes center issue in some scenes.
(Added) New Plugin settings module for CFEdit, FtpDll, SmbDll, DashLaunch, FreestylePlugin and ConnectX
(Added) New Plugin settings XUI scenes for FtpDll, SmbDll, DashLaunch, FreestylePlugin and ConnectX (CFEdit has no settings)
(Added) Skinnable Module Icons for Plugins (WIP)
(Fixed) Flicker when opening Verify Link for the first time since boot
(Updated) LibSMB to utilize TMP folder located in DATA/SMB/
(Fixed) Replaced rpc.lua and rpcserver.lua for the LUA JSON library with the actual lua code and not the html from github
(Added) LoadString to Lua INI library (loading via string, disables ability to save settings to disk; ie., read only)
(Added) Http.DownloadFile(...) to the Http Lua Library
(Updated) Lua HTTP Lib to remove the httpInstance concept and stick with synchronous functions
(Updated) Sample Script to use INI lib after corrections
(Added) GetSections, GetAllSections, GetAllKeys functions to Lua INI Library
(Added) Lua INI Lib (WIP)
(Added) Lua XUI Controls Bindings
(Added) Lua Gizmo Binding
(Updated) Lua Thread lib to use Aurora Task Manager instead of Raw Threads
(Updated) Lua Http Lib to have synchronous downloading (WIP)
(Added) Error handling for TPRINT when passing a non-table.
(Added) Overloaded function for Task.SetProgres
(Added) Http.Download() function with POST and GET
(Updated) SetProgress to use a lua_Unsigned instead of lua_Number
(Added) new lua function 'tounsigned' to convert an integer value to unsigned
(Added) Runtime notifications for script error
(Fixed) Error handling when LUA file has general syntax error preventing script from compiling
(Added) Utility Script Support (WIP)
(Updated) ScanPath Config scene to properly respond to scan path events
(Fixed) Path bug when editing a scan path on a disconnected device
(Fixed) Missing localization in Content Launcher initiated by background process
(Renamed) The Xbox Marketplace tab to Assets in the Settings Scene
(Added) Import Assets button to the Assets Settings Scene
(Updated) ScanPathList to show [Not Available] in place of device when not connected
(Updated) All Progress tasks to utilize the callers HXUIOBJ (future use)
(Added) Script Runner task (wip- future use)
(Added) AuroraUI lua library (wip- future use)
(Updated) AssetImporter to not use BMP
(Fixed) TitleUpdateListJSON Crashing when unexpected data was returned from unity
(Added) Support for DDS image files in AssetImporter
(Added) Full process logging to asset importer for end-user
(Added) Localized status messages for AssetImporter progress bar
(Added) Progress percentage values to AssetImporter progress bar
(Added) KinectRequired class to Xbox360 executable parser
(Updated) Database/ContentManager to use CaseIndex instead of flags to determine case color
(Added) Blue/Indie case color to the set of available cases
(Updated) ContentScanner to recognize indie games and apply blue case
(Added) Release Date & Content ID subtitle scripts
(Added) AssetImporter task class (wip)
(Updated) JpegImage class with new function to get image dimensions
(Updated) Pngimage class. Recoded core class and fixed many bugs.
(Fixed) DirectoryDeleter class index
(Added) Multiple functions to Content Manager to allow changing of other fields dynamically
(Updated) Game cover downloader to use localized strings
(Updated) Skin Browser to show spinner when loading thumbnails.
(Updated) Skin Browser to not allow deletion of compressed skins (disabled due to known bug)
(Updated) Game background to wallpaper to handle errors
(Updated) Cover and Game Background notices to use localized text
(Updated) Game background to wallpaper method to update the Theme Scene with the thumbnail on change.
(Added) Support for Parental Controls with Passcode protection in key areas
(Added) New icon for cover download manager
(Fixed) Gamebackground saving to create thumbnail and update theme scene
(Fixed) SettingManager handling of User Settings and notifications
(Updated) Fullcover JSON parser to use V2 of XboxUnity API
(Added) Framework for Download Cover scene
(Added) Framework for Game wallpapers
(Added) New FileManager Icon to game options
(Updated) The way storage manager recognizes mounted devices
(Added) Correct localized strings for device removal and insertion notifications.
(Updated) File Manager class to accept start location parameters
(Added) File Manager button to Game Details scene. Allowing user to open file manager directly to game path.
(Updated) The ModifyQV List to not allow page tabbing with LT or RT when holding the Move Button
(Fixed) Launch Button not disabling when the content is not available
(Added) Support for resigning containers (CONSOLE_SIGNED)
(Updated) HttpLUA class to properly handle complex POST data
(Updated) StorageManager to react to specific device notifications
(Added) Link to send textinput postvar for testing
(Fixed) Crash when pressing LT or RT when the game list is empty.
(Updated) HideBackups.lua adding support for NXE2GOD conversion backups (v1.1 and older)
(Fixed) Issue where quickview icon would show [X] when updating an existing quickview and the icon is not changed in anyway.
(Fixed) Data corruption bug when asset images are replaced with an image that has a different size than the original.
[Fixed] Aurora not building because of redefined tray state enum (using the one from xkelib now)

fuente: http://phoenix.xboxunity.net/#/news
Hola a todos. Hace años que no toco la 360, tengo instalado el freestyle, y la he vuelto a pillar porque he hecho una recreativa utilizando como corazón la xbox, y me gustaría instalarle el Aurora. Lo he descargado, pero la verdad es que no sé si antes tendría que borrar el freestyle y cómo hacerlo. Pido disculpas de antemano si no estoy en el hilo correcto.
arkero36 escribió:Hola a todos. Hace años que no toco la 360, tengo instalado el freestyle, y la he vuelto a pillar porque he hecho una recreativa utilizando como corazón la xbox, y me gustaría instalarle el Aurora. Lo he descargado, pero la verdad es que no sé si antes tendría que borrar el freestyle y cómo hacerlo. Pido disculpas de antemano si no estoy en el hilo correcto.
@arkero36

Es bastante facil lo que quieres hacer. En una carpeta del hd tendrás el freestyle, pues desde el mismo explorador del freestyle, creas una carpeta para aurora y metes todos los archivos ahí. Para que te hagas una idea, yo lo tengo así:

Hd1: APP\Freestyle\ todos los archivos.
Hd1: APP\Aurora\ todos los archivos.
Hd1: APP\Dashlaunch\ todos los archivos.

Vamos, que dentro de la carpeta APP voy instalando los programas, cada uno en una carpeta. Y luego, una vez instalado, desde el dashlaunch, asignas cual quieres que arranque por defecto (yo tengo aurora), y luego por ejemplo, si arranco pulsando el boton "A", me arranca el freestyle.

Espero que te haya quedado más o menos claro.

un saludo.
Ante todo muchas gracias por tu rápida respuesta. Sigo todos los pasos, pero cuando reinicia me dice "No se puede iniciar el juego. Vuelve a descargarlo"
He intentado instalar el Aurora 5.b y 6.b

Lo mismo me estoy saltando algún paso
@arkero36
Gromber escribió:guardar el launch.ini


Lo que te ha dicho Gromber, una vez modificado el dashlaunch, le das a "RB", eliges el HD y para guardar los cambios es con el "X".

Y ya debería funcionar.

un saludo.
Hola, nuevamente muchas gracias. Creo que realizo todos los pasos correctamente, me refiero a lo de seleccionar y guardar el launch.ini, ya que al no funcionarme el aurora vuelvo al freestyle siguiendo los mismos pasos y grabando el launch. La verdad es que no se me ocurre qué más intentar. Existe otro aparte de Aurora o Freestyle relativamente actualizado que pueda intentar instalar?
arkero36 escribió:Hola, nuevamente muchas gracias. Creo que realizo todos los pasos correctamente, me refiero a lo de seleccionar y guardar el launch.ini, ya que al no funcionarme el aurora vuelvo al freestyle siguiendo los mismos pasos y grabando el launch. La verdad es que no se me ocurre qué más intentar. Existe otro aparte de Aurora o Freestyle relativamente actualizado que pueda intentar instalar?

No existe algo así, y menos actualizado.
Creo que atrás decías que llevas un año sin tocarla, toca ponerse al día, lo mejor es una instalación limpia y ya verás que lo consigues.

Suerte con la recre!
Ok. ¿Qué hilo debo consultar para hacer una instalación limpia? He estado usando el buscador e investigando pero no lo tengo claro.
Gracias.

P:D.: No pongo fotos de la recre porque no creo que este sea el foro adecuado, pero si queréis que las subas me decís cual es el hilo adecuado para poner el post y la muestro.
AutoGG para actualizar la nand "original" a la versión 17511, luego instalaría Dashlaunch 3.18.1, y por último Aurora 0.6b.
Cada uno tiene su propio hilo en el foro, no deberías tener problemas es sólo usar el ftp para la actualización o rawflash a través de Xell, ya lo que tú elijas.
Muchas gracias. Me pongo esta tarde a ello y comento los resultados
Como se entra en el nuevo menu para descargar " COVERS " ???

Lo estoy buscando ... pero no doy con el ... [+risas]
@Desmond

Debes ganarte en el juego presionar Y y bajar hasta las imágenes mover a la izquierda y ahi encontraras la sección de los cover.
Hola,
He actualizado la consola de mi hija pero no descarga covers, hay que hacer algo mas? Es que en la versión anterior lo hizo todo solo, me he dado de alta en la web de unity y me dice que "user added" pero no me deja hacer login dándome error de usuario todo el rato y en la consola no me deja poner los datos, hay algún paso que se me escape?
Gracias!
XEstebanEdgeX escribió:@Desmond

Debes ganarte en el juego presionar Y y bajar hasta las imágenes mover a la izquierda y ahi encontraras la sección de los cover.



Perdona, " Ganarte " ????
@Desmond

Lo siento,es un modismo que se usa en mi país para decir ''posicionarte'' ''ponerse'' etc..

Gánate ahí = Ponte ahí

Eso,ponte sobre el cover le das Y y bajas a las capturas /izquierda Cover y eliges-
Nada, no te preocupes ..... lo probare esta noche ...

Gracias ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ [bye]
Tengo que decir que, con el poco tiempo que he tenido para probarlo, me parece una pasada el detallito de poder elegir la carátula que quieras y que se ponga enseguida, sobre todo comparado con las pirulas que tenías que hacer antes para conseguir lo mismo... Como diría Camarasa, es un sueño maravilloso.
Hola,
Acabo de instalar el Aurora desde FSD y todo va bien, pero no consigo que funcione el boton guia, he instalado las traducciones tal como se indica en varias respuestas y me inicia correctamente con el Dashlaunch en Aurora.
Pero no soy capaz de que me funcione el botonm guia de aurora (bueno al menos ahora lo tengo traducido).
¿Alguien sabe que puedo estar haciendo mal?
Gracias

Edito: no se como, pero al final ha funcionado y ahora si aparece correctamente, gracias de todos modos
Hola,
No puedo cambiar el fondo de escritorio con la imagen de fondo de un juego. Es decir, entro en los detalles del juego con Y, a continuación presiono back para que me muestre el fondo del juego, y cuando presiono A para establecer el fondo, me dice " error al actualizar el fondo de pantalla"
Gracias. Saludos.

Solucionado: Al mover la carpeta de Aurora al disco duro, me había borrado las carpetas vacías, es decir, dentro de User, Backgrounds, Icons, Import y Trainers. Las he creado y todo solucionado.
Hola, tengo una xbox 360 con xploit, antiguo, tengo una versión de FSD, ¿Como hago para actualizar todo para funcionar con los últimos juegos?
Gracias.
Quiero instalar las descripciones manualmente porque no tengo internet y necesito unos archivos que son los que contienen la descripciones y demas de los juegos...

Algún alma caritativa que me haga el favor de pasarme los archivos GameCoverInfo.bin, GameAssetsInfo.bin y GameOfferInfo.bin que están en las carpetas de Aurora 0.6b/Data/GameData/"Carpetas de juegos"

Es para modificar el bin y poner la descripción que yo quiera dado a que mi xbox no conecta a internet, me vale la de cualquier juego

Muchas gracias de antemano

Edito: dejo aquí mi correo electrónico por si alguien me puede hacer el favor...
enrique.guillen.valdivia@gmail.com
pensaba recomendarte el Aurora Asset Editor v1.1, pero de momento cambia todo menos las descripciones, que creo que estaban en la base de datos... quizas con alguna herramienta sql como el DB Browser... la verdad que nunca me he puesto a mirarlo.
Buenas, tengo una inquietud, al intentar poner LEGO Marvel's Avengers title update mayor al 1 el aurora no los reconoce y dicen que son el 1, hay algo que pueda hacer ?
Gracias de antemano
Mejor en el hilo de AutoGG

Tonio87 escribió:Hola, tengo una xbox 360 con xploit, antiguo, tengo una versión de FSD, ¿Como hago para actualizar todo para funcionar con los últimos juegos?
Gracias.
¡Ayuda!... Acabo de instalar el Aurora 0.6b!
Todo bien... Pero tengo la duda de si ocurre algo si borro archivos del FreeStyle... y cuales puedo borrar...

http://imgur.com/a/DAIyZ

Esos son las carpetas que tengo... Gracias a quien me ayude...

Otra cosa el Botón Guía me sigue saliendo el de FreeStyle... Eso como lo cambio...
la carpeta entera del freestyle supongo, sobre la guia, tienes que mirar esto: https://www.elotrolado.net/wiki/Aurora_ ... Plugin.xex
@Gromber Gracias termine borrando las dos que ponen Freestyle... y la de LAPZO y todo esta bien...

Ahora solo el Aurora me sale con un "Invalid execution ID"...
Acabo de poner mi consola y me sale una actualización del Aurora, ¿sabeis si va en español?.

Es que tengo la versión 0.5b traducido por @Gromber y me imagino que la nueva actualización machacará dicha traducción, ¿verdad?.

Edito: vale ya he actualizado y sigue en español.
Si claro, para eso he traducido la nueva versión xD
no me descarga portadas, a alguien mas les ha pasado?
dc laneta escribió:no me descarga portadas, a alguien mas les ha pasado?

Debe estar caido el servidor porque la web tampoco carga.
Gromber escribió:Si claro, para eso he traducido la nueva versión xD


XD XD

Ya me extrañaba a mí que viniera también en español la nueva. Gracias.
tampoco me descarga las caratulas, hace 24 hrs ya, y tampoco se puede entrar a realmodescene. Habra pasado algo mas? aparte de estar caído el servidor? vamos a tener que volver a freestyle...
ya funciona la web =) vaya susto
1707 respuestas