[Hilo oficial] Català al live (hilo en catalán)

1, 2, 3
Doncs jo jugo al L4D (que sempre m'expulsen sense haver-hi començat la partida...xDDDD), a l'UFC, al GH5 o Metallica i ara estic donant-li canya al Test Drive Unlimited.
Si som uns quants que juguem al Fifa10, podríem fer un CLUB...
Estaria de conya fer un club de Fifa! Em presento, el meu gt és Shalost.
M'estic intentant comprar el xbox live gold pero no se que és : fetxa de venciment i direccio de facturació, algú m'ajuda?
A veure si em puc comprar el fifa aquesta setmana, nosaltres al 2009 ja vem fer un club, per mi perfecte si voleu repetir amb el 2010.

CP3 escribió:M'estic intentant comprar el xbox live gold pero no se que és : fetxa de venciment i direccio de facturació, algú m'ajuda?


Jo utilitzo Paypal, la direcció de facturació és la de casa teva, que suposo que és la mateixa que els hi consta al banc, la data de venciment, és quan caduca la targeta, totes les targetes ho porten a la part inferior, posa Caduca final: xx/xx
CP3 escribió:M'estic intentant comprar el xbox live gold pero no se que és : fetxa de venciment i direccio de facturació, algú m'ajuda?

Jo t'aconselleria que no donessis la targeta, ja que així t'aniràn cobrant any rera any els 60 euros. És molt millor comprar-se una targeta de 12+1 mesos per 30-35€.

Demana consell en aquest fil. També et pots agenciar una targeta en aquesta web, son totalment fiables.
Ja m'ha arribat el Fifa! Avui mateix començo a entrenar. Tambè jugo sovint al nou Halo i a jocs musicals com el RB2, GH5 i GH:Metallica, per si voleu fer unes partides.
Però sobretot m'agrada el futbol. A veure si fem l'equipet!
Quan parleu de fer equip, voleu dir reunir-vos 10 jugadors per fer un "10 contra 10" ?
Dene escribió:Quan parleu de fer equip, voleu dir reunir-vos 10 jugadors per fer un "10 contra 10" ?


No cal que siguem 10, a partir de tres ja podem jugar amb els clubs.
Doncs pinta bé, si compro el joc ja avisaré.
A mi si hem voleu per jugar al club del FIFA 10 , doncs envant. MATTRMV. Encara que encara no he tengut collons de jugar una partida al VIrtual Pro amb el meu jugador creat. Algú sap el per que?
Alguú d'aquest fil es te que traure els logros d'horda als mapes Dark Korners?

Aviseu-me

Gracies!
Goron85 escribió:Alguú d'aquest fil es te que traure els logros d'horda als mapes Dark Korners?

Aviseu-me

Gracies!



Quan vulguis ens hi posem, al Ristofer i a mi també ens interessa.

Salutacions
Eis, no havia vist aquest fil!

Jo també m'apunto ja que al parlar pel live em sento molt més còmode amb la meva llengua mare que no parlant en castellà o anglès.

GT: Jamirofrank

Us agrego a la resta. Aniré enviant MP's.

Salu2!
113 respuestas
1, 2, 3