Hola muy buenas, el otro dia pululando po el internete, me estremecio una web donde decia esto mismo del post, osease que el play tv no saldria en españa por culpa de la $gae, como muchos de vosotros me cabreé un monton asi que sin pensar-lo envie un e-mail a la $gae para pedir explicaciones como usuario cabreado que estaba. Yo creia que era para nada, pero mi sorpresa fue que me respondieron i aqui les copio textulamente la respuesta que obtube:
Respuesta:
Benvolgut Rafel, Moltes gràcies per haver-te posat en contacte amb nosaltres. Respecte al teu mail, ens plau informar-te que ni la SGAE, ni cap altra de les set entitats de gestió de drets d’autor, no ha fixat les quantitats de la compensació equitativa per còpia privada. Així doncs, han estat els Ministeris de Cultura i d’Indústria, Turisme i Comerç els qui, d’acord amb l’Ordre Ministerial PRE/1743/2008 del 18 de juny de 2008, han establert la relació d’equips, aparells i suports materials subjectes al pagament de la compensació equitativa per còpia privada, així com les quantitats aplicables a cadascun d’ells. I, en aquest sentit, cal puntualitzar que el perifèric Play TV es troba exempt d’aquest pagament. La relació d’equips subjectes al pagament la trobaràs desglossada a l’Ordre Ministerial esmentada. Esperem haver-te estat d’ajuda i utilitat.
Esta en catalan asi que aki esta en castellano:
Aprecia Rafel (osea yo), muchas gracias por ponerte en contacto con nosotros. Respecto a tu mail, nos plae informarle que ni la Sgae, ni ninguna otra de las siete entidades en gestion de derechos de autor, no han fijado las quantidades de compensacion equitativa por còpia privada, Sino han sido los Ministerios de Cultura e Industria, turismo i comercio los quales, deacuerdo con la orden Ministerial PRE/174.....del 18 de junio de 2008, han establecido en relacion de equipos, aparatos i perifericos sujetos al abono de la compensacion equitativa por copia privada, asi como las quantidadws aplicadas a cada uno de ellos. I en este sentido, cal puntualizar que el perifèrico PLAY TV se encuentra fuera de este cobro. La relacion de equipsa sujetos al cobro se encuentra desglosada el la orden ministerial dicha. Esperamos......
Enfin megustaria saver que esta pasado.
Gracias y perdon por mi ortografia.
Fuente: foro oficial Ps3
Nick del usuario:kragny