Catalans aixakeuvus xD (#29)

kurras escribió:joee quin coñasu les practiques de Maple..


Maple... quin mal que fa això... per sort que desde primer que no el toco [sati]
Algu de aqui ha comprat a play-asia?
cafetinoinos, ayuda x el tema linux, el pavo se ve que le pasa esto, y cito:

"instalo el wine, me dice ke ya esta instalado, ago wl winecfg i me da error me cago en diox"

se ve q le este este error y se lo escribe 2 veces
"aplication tried to create a window, but no driver could be loaded. Make sure that your X server is runing an that $DISPLAY is set correctly
"

y luego le dice:

"err:imagelist:ImageList_Replace_Icon no color (esto me lo repite un monton de veces)"

y luego estovarias veces:
"Xlib: connection to ":0.0" refused by server"
"Xlib: No protocol specifie"
seerj escribió:cafetinoinos, ayuda x el tema linux, el pavo se ve que le pasa esto, y cito:

"instalo el wine, me dice ke ya esta instalado, ago wl winecfg i me da error me cago en diox"

se ve q le este este error y se lo escribe 2 veces
"aplication tried to create a window, but no driver could be loaded. Make sure that your X server is runing an that $DISPLAY is set correctly
"

y luego le dice:

"err:imagelist:ImageList_Replace_Icon no color (esto me lo repite un monton de veces)"

y luego estovarias veces:
"Xlib: connection to ":0.0" refused by server"
"Xlib: No protocol specifie"


Suposo que el problema, es que no se li obre la finestra grafica de configuració...diga-li que provi de fer:
sudo xhost +
xhost +
DISPLAY=:0.0 winecfg


A veure si fent això aconsegueix que vagi ^^


salut
Bon diaaa

:-O marujoooss!!

de bon rotllu
gracias cafetino, xo mal :P


le sale lo mismo de antes mas esto:


xhost: unable to open display ":0.0"
seerj escribió:gracias cafetino, xo mal :P


le sale lo mismo de antes mas esto:


xhost: unable to open display ":0.0"


mmm, vale a veure:
Primer de tot, te carregades les X (es a dir te el gnome, kde o lo que sigui) en marxa?

Segon, quan surt "xhost: unable to open display :0.0", quan fa "sudo xhost +" o "xhost +"?

A veure si podem acotar una mica més el problema :p

----

Tot i així si te les X carregades que ho provi des del típic menú que hi ha per executar comandes

salut
lodis!!!!

ja tinc la bso de la 2a temporada preparada no puc parar d'escoltar una canço bufff ( ultim capitol tu ja sas el moment XD!)

[jaja]
eTc, cada cop que llegeixo la teva firma flipo xDDDDDDD

spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam
a vel,

dice tener tanto gnome como kde instalados.

y por otro, eso chungo le sale al poner sudo xhost, xq ha provado primero de poner eso y luego todo junto y en ambos casos salia

Salut!



_______________


Eooooooooo ja diu q li ha surtit, ha provat de feru desde el ejecutor, alt+f12 y le pasa ya a configuracion, ahora no tiene ni papa de configurarlo eso si...xD


MOLTES GRACIES CAFETÍ!!!!
seerj escribió:a vel,

dice tener tanto gnome como kde instalados.

y por otro, eso chungo le sale al poner sudo xhost, xq ha provado primero de poner eso y luego todo junto y en ambos casos salia


Okis, pero ara mateix quan ho prova en te engegat algun(kde o gnome), oi?

Diga-li que obri una consola desde kde o gnome allà i que escrigui
echo $DISPLAY

El resultat enganxa-me'l per aquí :p

Perquè això de "unable to open display :0.0" sembla extrany.



salut :p
he editado el otro psot cafetino, muchas gracias, ya le rula, ahora le pasa a la pantalla de configuracion, xo tpk tiene ni papa, xo eso supongo q ya irá x su cuenta..

por cierto, para meter y jugar al age, simplemente lo mete y yasta no¿?
seerj escribió:he editado el otro psot cafetino, muchas gracias, ya le rula, ahora le pasa a la pantalla de configuracion, xo tpk tiene ni papa, xo eso supongo q ya irá x su cuenta..

por cierto, para meter y jugar al age, simplemente lo mete y yasta no¿?


De re home.

Executar el winecfg era perquè és generés la configuració per defecte, en principi ell no cal que toqui res.

Ara per instal·lar l'age es posar el CD, i obrir el típic setup.exe o instalar.exe amb el wine (almenys el kde et deixa fer-ho), i seguir l'instació al més per estil windows.

Un cop instal·lat, diria que es creen accessos directes a algun lloc, en el cas que no fos així, sempre pot anar a la carpeta oculta .wine (atenció al punt) que hi ha al seu home i que busqui en algun subdirectori la carpeta de l'age on hi ha l'exe que cal que l'obri de la mateixa manera que el instalador.
Si veu que no va pel tema de l'anticopia, que hi posi un crack i llestos [beer]


salut
cafetino, mas dudas...xD

"i al instalar se me keda iniciando la instalacion i se me cierra"
com monopolitzeu el fil...dsps dieu de naltrus...



aya, ja me la pasaras q ara he de fer feina fins dam nse si me enxufare o q. sitos.
lodis escribió:com monopolitzeu el fil...dsps dieu de naltrus...
un cop que en tenen l'ocasio... XD

Primer dia que he aprofitat en seriu.. anan a estudiar a la biblio i tal.. ^^
[plas]
Joé, uno que se aburre y se pone a cotillear y no hay quien coja dos palabras seguidas :D

1Saludo
GENOME escribió:Joé, uno que se aburre y se pone a cotillear y no hay quien coja dos palabras seguidas :D

1Saludo


Ten en cuenta que estás leyendo mensajes en catalán formato móviles. Sino entenderías mucho más, como yo entiende en un 60% el francés.
No sería una mala idea (si esque no se ha hecho ya) que hicierais entre todos, o el más listo XD, un documento con las reglas básicas para traducir del Castellano al Catalá o una guía de conversación, algo así para ayudar al resto de Eolianos que quieran a aprender catalan.

No digo que este "homologado" por la RAE pero para que nos hagamos a la idea, tampoco puede ser muy dificil, no? Teniendo en cuenta que cuando trabaaba en un almacén de libros encontré uno titulado "Aprenda catalan en el avion de ida"... [sonrisa]

Ahí queda eso. 1Saludo
GENOME escribió:No sería una mala idea (si esque no se ha hecho ya) que hicierais entre todos, o el más listo XD, un documento con las reglas básicas para traducir del Castellano al Catalá o una guía de conversación, algo así para ayudar al resto de Eolianos que quieran a aprender catalan.

No digo que este "omologado" por la RAE pero para que nos hagamos a la idea, tampoco puede ser muy dificil, no? Teniendo en cuenta que cuando trabaaba en un almacén de libros encontré uno titulado "Aprenda catalan en el avion de ida"... [sonrisa]

Ahí queda eso. 1Saludo


http://es.wikibooks.org/wiki/Catal%C3%A1n/Nivell_I

Por cierto,en la lengua del glorioso Imperio, es Homologado no "omologado".
morr escribió:
http://es.wikibooks.org/wiki/Catal%C3%A1n/Nivell_I

Por cierto en la lengua del glorioso Imperio, es Homologado no "omologado".


Grácias, fallo editado. Por cierto, en el enlace que me has pasado sale la bandera de Valencia, no se supone que el valenciano es una lengua distinta?
GENOME escribió:
Grácias, fallo editado. Por cierto, en el enlace que me has pasado sale la bandera de Valencia, no se supone que el valenciano es una lengua distinta?

No, es un dialecto del catalán. Lo que pasa es que hay algunos sectores que les da repelús todo lo que sea catalán y van predicando que son una lengua distinta. Otros simplemente se refieren a la lengua como valenciano, en vez de catalán, con lo cual yo no veo ningún problema.


salu2


PD: seerj, més tard t'ho miro, que tinc que rescatar d'algun raco els meus cd's de l'age I i II
Ja em funciona l'scrot, no havia emergit les llibreries imlib2 o quelcom semblant no sé exactament perquè... i per això no feia bé les coses.
A més, ja em funciona el synaptics [plas]
No hi ha spam aquesta nit? XD
No hi ha spam aquesta nit? XD


Va a ser que no.....

aquesta nit si va que ja tinc ganes d'spam!!!!
Bon dia! joe ia veig que esta ennovulat.. Com es posi a ploure dema per barrakes em fotu un tiro!! [+furioso]
Cagun l`ostia!

Fa 2 dies que el ratio d`animersion s`em mou sol, el tenia superior a 1 i ja el tinc a 0.8 sense baixar res en tota la nit [mamaaaaa]

He canviat el pass i res, em banejaran sense fotre res }:/
Bon dir

sgaesux escribió:Cagun l`ostia!

Fa 2 dies que el ratio d`animersion s`em mou sol, el tenia superior a 1 i ja el tinc a 0.8 sense baixar res en tota la nit [mamaaaaa]

He canviat el pass i res, em banejaran sense fotre res }:/


Pos no et falta raó, aquesta nit m'han aparegut 6GB de pujada [+risas]

Haurem de revisar al seu forum a veure que diuen
YO paso de animersion em va tocar els ous que nomes havent baixat dos pelis despres vaig estar compartint coses i res, no hi havia manera de pujar el ratio i al final ja no hi entro, es un conyas.
NGC escribió:YO paso de animersion em va tocar els ous que nomes havent baixat dos pelis despres vaig estar compartint coses i res, no hi havia manera de pujar el ratio i al final ja no hi entro, es un conyas.

Home, es que al principi costa una mica, sobretot si et poses a baixar coses que ja porten temps i no tenen gaires peers. En aquests casos sempre cal baixar coses que ajudin a pujar el ratio



salut

PD: ↑ 146.95 GB ↓ 102.96 GB (SR 1.427) [looco]
Cafetino escribió:Pos no et falta raó, aquesta nit m'han aparegut 6GB de pujada [+risas]


que cabron! [jaja]
a costa de gent com jo, segur XD

A mes tenia una invitacio que no podre usar per res :( , ja tenia cua de gent i tot XD
sgaesux escribió:
que cabron! [jaja]
a costa de gent com jo, segur XD

A mes tenia una invitacio que no podre usar per res :( , ja tenia cua de gent i tot XD


Home....
ssux     11.78 GB     14.05 GB     0.84

Son poc menys de 3GB lo que et separa de tenir rati de 1... així que una mica de paciencia i llestos :p
Fa 2 dies el tenia superior a 1 (tenia 1gb mes pujat que baixat), em rebenta no haber fet res per que em baixes, i el problema es si em segueix baixant sol.

A hores d`ara ja hauria completat la 2 temporada de 24, ara m`haure d`esperar un munt.

PD: no se pq perdo el temps queixant-me a animersion si nomes registrar-me ja se de que anava la gent.
i que passa si no tens el ratio igual o superior a 1? Et borren o k? XD Que perross
kurras escribió:i que passa si no tens el ratio igual o superior a 1? Et borren o k? XD Que perross


No v ben bé aixi...

  • 0 - 5GB descarregat es pot tenir qualsevol rati
  • 5 - 10GB d. cal tenir 0.60 o més
  • 10 - 20GB. cal tenir 0.70 o més
  • >20GB d. cal tenir 0.80 o més


El rati >1.0 només serveix per si vols invitar gent al tracker (si, això és del pal gmail xD)


Potser el tracker és un pel exigent, però val la pena.


salut
Val la pena si no et roben XD
wenu, ja he acabat clases x akesta setmana, haurem de començar a beure de bona tarda ja, no? xDDD
ninu está baneado por "troll"
hey apunteu-me a mi també, ninu del bages!!!
Benvingut ninu! [risita]
ninu escribió:hey apunteu-me a mi també, ninu del bages!!!


Welcome!!
Benvingut ninu, al racó de l'spam d'eol X-D
Cafetino escribió:al racó de l'spam d'eol X-D

a l'spam catala.. perque en se d'uns que ens guanyen.. XD XD
eTc_84 escribió:Ja em funciona l'escrot


[mad]
kurras escribió:a l'spam catala.. perque en se d'uns que ens guanyen.. XD XD

Si parles dels de proves aquests no compten, ja que el comptador de missatges no augmenta [666]
ninu escribió:hey apunteu-me a mi també, ninu del bages!!!

Benvingut ninu!!!!!!
Cafetino escribió:Bon dia

EDIT: Atenció al cartell que hi ha a la captura del GTA vice city X-D



Aquest cartell el vaig pillar jo i el vaig postejar a EOL fa uns anys (quan va sortir el joc)
sgaesux escribió:
Aquest cartell el vaig pillar jo i el vaig postejar a EOL fa uns anys (quan va sortir el joc)

Doncs va sortir en portada l'altre dia a meneame X-D
ja tic akiiiiii

[ayay] [ayay]

vec que hi ha hagut poc spam... [plas] jajaja.

aya merci per les fotos!! pero to expliko millor per privat aki NO ;)
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811