Catalans EOL v2.0

Quan vaig veure el fil tancat a Miscel·lània vaig suposar que la moderació no permitia escriure en català, m'alegre de que no siga aixina. Com que tota la meva familia es d'altres regions, el meu entorn sempre ha sigut castellàparlant i l'asignatura a l'escola era força aburrida, ho parlo prou malament, crec que amb faltes i barretjant valencià i català sense sàpiguer diferenciar l'un de l'altre. Però es un idioma que m'agrada, especialment el català pel seu accent, i els seus dublatges solen ser molt bons.
SevenForce escribió:Quan vaig veure el fil tancat a Miscel·lània vaig suposar que la moderació no permitia escriure en català, m'alegre de que no siga aixina. Com que tota la meva familia es d'altres regions, el meu entorn sempre ha sigut castellàparlant i l'asignatura a l'escola era força aburrida, ho parlo prou malament, crec que amb faltes i barretjant valencià i català sense sàpiguer diferenciar l'un de l'altre. Però es un idioma que m'agrada, especialment el català pel seu accent, i els seus dublatges solen ser molt bons.

No eet preocupis per les barreges, al final valencià o Català son variants dialectals del mateix idioma, així que si estàs més cómode amb un que un altra no hi ha cap problema, ens entendrem perfectament i el teu nivell no sembla tant dolent! :D
Per sentit comú imagín que si menciones a més de "x" persones les mencions no arriben. Jo he arribat via misce, no m'ha arribat cap menció i no crec que li hagi arribat a ningú [rtfm]
Però aviam ... ¿ La finalitat d' aquest thread és comptar catalans que parin per aquesta plana, o més aviat és una excusa per fer un fil ón senzillament enraonem fent servir la nostra llengua ?. Curiós, com a poc . Suposo que la clau de la conya és més aviat encreuar quatre teclejos amb gent amb els que la hem fet petar en aquests fòrums fent servir el castellà , però ara si de cas tot fent-lo en català en aquest fil. La mateixa que li farà a un basc , a un gallec, o a un asturià que piloti de bable si es dóna la mateixa situació en un fil de similars característiques orientat a la expressió en les seves respectives llengües , si més no.
sissyphus escribió:Però aviam ... ¿ La finalitat d' aquest thread és comptar catalans que parin per aquesta plana, o més aviat és una excusa per fer un fil ón senzillament enraonem fent servir la nostra llengua ?. Curiós, com a poc . Suposo que la clau de la conya és més aviat encreuar quatre teclejos amb gent amb els que la hem fet petar en aquests fòrums fent servir el castellà , però ara si de cas tot fent-lo en català en aquest fil. La mateixa que li farà a un basc , a un gallec, o a un asturià que piloti de bable si es dóna la mateixa situació en un fil de similars característiques orientat a la expressió en les seves respectives llengües , si més no.

No entenc el perquè de buscar tantes finalitats, es tracta d'un espai on a EOL podem parlar la nostra llengua parlant dels temes que més ens vingui de gust :D.

Ja passi per la nova cançó dels Manel, com ajudar algú amb la gramàtica o com es diu, Tendals o Toldos (és tendals per cert :D)

salutacions!

p.d: sempre és un plaer poder utilitzar la teva propia llengua, tot sigui dit.
No em quedava prou clar el motiu, juasjuasjuas. Però té sentit , i si més no fót gràcia anecdòticament en un fil ad-hoc en català. De fet, amb alguns usuaris , aquí i a d'altres fòrums , ho he fet sempre però més aviat en missatges privats. N'estic segur que en som uns quants que no sabem si vàrem aprendre abans a parlar i escriure en castellà o en català. Per part meva, de sempre m'ha sortit de manera natural xerrar amb qui sigui en l'idioma en que s'adreça a mi ( respecte al castellà i al català en concret ) per primer cop o potser el veig més còmode/ suelto.

Igualment, estaría molt bé que hi haguéssin fòrums de videojocs en català. El motiu principal de treure-hi el cap per EOL i d'altres, és petar-la o consultar/ respondre sobre " matar marcianos" , maquinetes, i així. Un fil se-n's quedaría curt més enllà del que proposeu.

Setze jutges d' un jutjat me la bufen de costat !. Ens llegim !.

P.D.: Òstia, als Manel no ens els mereixem. I no ho dic per afalagar precisament a aquella colla de nyonyos de papà votant de CIU , hahaha.
Però aviam ... ¿ La finalitat d' aquest thread és comptar catalans que parin per aquesta plana, o més aviat és una excusa per fer un fil ón senzillament enraonem fent servir la nostra llengua ?. Curiós, com a poc . Suposo que la clau de la conya és més aviat encreuar quatre teclejos amb gent amb els que la hem fet petar en aquests fòrums fent servir el castellà , però ara si de cas tot fent-lo en català en aquest fil. La mateixa que li farà a un basc , a un gallec, o a un asturià que piloti de bable si es dóna la mateixa situació en un fil de similars característiques orientat a la expressió en les seves respectives llengües , si més no.

La finalitat dels fils "regionals" era que la gent xerrés amb altres de la seva comunitat, provincia o ciutat, sense cap finalitat concreta més que ser un punt de reunió. Tampoc es indispensable el parlar en català.
Antigament hi havia molts fils regionals, però amb el temps, han quedat en desús: hilo_hilo-de-secciones-v-3-0_341368#p1701969022

Lo que sí que os agradecería, es que todo el tema de "La cuestión catalana" lo dejéis para el hilo de Miscelánea, no quiero que este hilo se vuelva una extensión de aquel.
Bona tarda companys. Ja que estic per aquí, aprofito per preguntar si algú sap quan recoi es posarà a la venda la quarta samarreta del Barça d' aquest any, la de la senyera. M' extranya que a aquestes alçades de la temporada no sigui per enlloc, i l' únic que he trobat és el tweet d' un periodista de RAC1 (crec) que diu que s' estrenarà al Wanda.

Hauré d' escoltar aquest nou tema dels Manel, tot i que no sóc massa "Manelista" [+risas] @shingi-
xKC4Lx VET3R4N escribió:Bona tarda companys. Ja que estic per aquí, aprofito per preguntar si algú sap quan recoi es posarà a la venda la quarta samarreta del Barça d' aquest any, la de la senyera. M' extranya que a aquestes alçades de la temporada no sigui per enlloc, i l' únic que he trobat és el tweet d' un periodista de RAC1 (crec) que diu que s' estrenarà al Wanda.

Hauré d' escoltar aquest nou tema dels Manel, tot i que no sóc massa "Manelista" [+risas] @shingi-


Bones senyoret!

Te'l torno a posar per aquí, a mí cada día m'agrada més tú!

Ja sé que potser el racó no será tan interessant com d'altres indrets del fórum, però espero veure't per aquí sovint :)

salutacions

p.d: el vídeo dels manel:

https://www.youtube.com/watch?v=r0RLh8-IXds
Eeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii seguim per aquí [jaja] [jaja] [jaja]
Ja el tornem a tenir aturat... aixi no farem res de bo xD
Doncs au, posem qualsevol collonada per sumar-hi un post més :

- Les figuetes del Papiol : Negres per fora i vermelles pel volt .

- Guaita que fan ara !!!.

-Tanquem la paradeta , senyor encarregat !.

- Suèl.len , ets un pendó .



De res !.
He quedat sorprès amb aquest fil no m'ho esperava.

Fa temps que volia compartir un grup de música Catalana d'un amic que ho fa molt bé i no sabia on posar-ho i crec que aquest fil es ideal.

Es un grup català que es diu Parellop varen treure un disc i ara estan fent el segon si us agrada la música en Català jo crec que us agradarà molt.
Shiniori escribió:He quedat sorprès amb aquest fil no m'ho esperava.

Fa temps que volia compartir un grup de música Catalana d'un amic que ho fa molt bé i no sabia on posar-ho i crec que aquest fil es ideal.

Es un grup català que es diu Parellop varen treure un disc i ara estan fent el segon si us agrada la música en Català jo crec que us agradarà molt.

No sé si és permès posar un link musical, pero estaría bé una cançó ni que fos per escoltar el vistre estil ;)
Salutacions des de Sabadell!
@vicodina
Tens una llista de catalans? Déu n'hi do

No en sabia que el G0rd0n era català
Gent no savia que existía aquets fil...Salutacions des de el Priorat! [beer]
vicodina escribió:estava mirant la llista d'usuaris a l'OP ja que feia temps que no entraba en aquest fil
no me'n recordava que @psipsina es d'aqui tambe, com fa anys que no escriu ni al raco ni misce... com et va??

de fet la llista son centenars d'usuaris pel poc ritme que te aixo, molt malament :o


Holaa! Tinc una mica oblidat aquest fòrum! Em va molt bé, moltes gràcies per pensar en mi.
Bones a tothom :) que sapigueu que ja no visc a Catalunya, aixó si, a la meva filla li ensenyo català, com ha de ser!!

I que tal tots!! com esteu??
Estém bé, una mica morts, igual que el fil, per això no participem tant suposu...
El fil estava més animat cuan hi havía usuaris como etc_84 (i fa ja segles que va ser panejat XD )
Doncs jo soc de Girona de tota la vida quasi.

El grup del meu amic és diu Parellop i ho podeu escoltar a spotify, youtube etc.

Ara estan fent el segon disc i són molt bons la veritat.

Salutacions a tots el Catalans/es
Quina llàstima que no tinguem altres temes a tractar perquè aquesta part del fòrum sigui molt concreta... Fa que el fil caigui em desús molt fàcilment.

Una salutació i l'aixeco ja de pas :P
@shingi- de vegades el que passa, i ho se per altres forums, es que determinats grups no te cabuda parlar de molts temes quan ja els estas tractant en un fil mes obert.

Despres passes a un modus mes privat, i les converses son mes llargues i variades.
@Danacat hi ha llocs com misce que donarien per tractar temes més variats d'àmbit més local dient-me.

Però bé és el que tenim i aniré pujant-lo de tant en tant :)
Que això ja decau :( :(

BONES FESTES A TOTS ELS CATALANS/ES de EOL [beer] [beer] [beer]
Bones festes a tothom!
Veig que hi ha bastants catalans per aquí [carcajad]
Què? Res no? AIxò està molt parat... Feia molts i molts anys que no deia res per aquí.... Em sento vell. [+risas]

Com va el confinament gent?
Va, ja queda menys! [beer]
Confinament? Informàtic i gamer. Entre treballar i unes partidetes els dies passen volant [carcajad]
ÑeK escribió:Confinament? Informàtic i gamer. Entre treballar i unes partidetes els dies passen volant [carcajad]

Bé, jo també sóc informàtic (gamer ja no tant) però sortir una mica encara que sigui a córrer sí eh? [carcajad]
Aquí a UK es tot una conya, la gent sembla que no veu el perill i els carrers segueixen plens de gent i cotxes. També he sortit a que em dongués una mica l'aire de tant en tant, s'agraeix que no multin.
Jo soc de sabadell de tota la meva vida,del barribde cifuentes-can rull,pero ara visc a mollet del valles [pos eso]
Saluts des de l'Anoia. Més de cuaranta-tres dies confinat a casa (informàtic -> teletreball -> jugar el que puc entre hores ). Només surto a treure el gos i un cop a la setmana a fer la compra.
Aquí un català de Leganés, Madrid. Llarga història... haha Quin goig veure un racó català al foro.
Si, tot i que està molt parat... estaria bé que poc a poc la cosa anes a mes.
No pot anar a més ja que els catalans no som prou sectaris. L'única manera que el fil tingués força seria parlant de coses que ja es parlen a d'altres fils.
És que realment i ja em perdonareu si no us ho sembla a vosaltres, tret del puntassot d'estar per aquí en aquest fil xerrant en la nostra llengua habitual, poc més de curiós té l'assunto.

Va, us deixo un tema de música d'un conegut meu al disc ón vaig col.laborar amb les percussions. Pel que veig, en quant a música no crec que hi combreguin gaire les meves preferències amb les que sembleu tenir la pràctica majoría. Però sí el simple fet de veure un fil obert ón s'escriu en català us fa gràcia, escoltar música procedent d'estils jamaicans clàssics amb la particularitat de tenir lletres en la llengua nostrada ( hahahaha ) potser us farà el pes.

"Botifarra de sang", tema del primer disc del senyor Mr. Freak Ska ( i ja van tres àlbums) . Per al cas, Early Reggae en clau còmica lírica, afalagant les virtuts de la reina indiscutible de la graella. Vagi de gust ! :

@sissyphus

És possible que els que ronden 20-25 ja no saben què és SKA?

https://www.youtube.com/watch?v=yDMK8buDAg8
sissyphus escribió:És que realment i ja em perdonareu si no us ho sembla a vosaltres, tret del puntassot d'estar per aquí en aquest fil xerrant en la nostra llengua habitual, poc més de curiós té l'assunto.

Va, us deixo un tema de música d'un conegut meu al disc ón vaig col.laborar amb les percussions. Pel que veig, en quant a música no crec que hi combreguin gaire les meves preferències amb les que sembleu tenir la pràctica majoría. Però sí el simple fet de veure un fil obert ón s'escriu en català us fa gràcia, escoltar música procedent d'estils jamaicans clàssics amb la particularitat de tenir lletres en la llengua nostrada ( hahahaha ) potser us farà el pes.

"Botifarra de sang", tema del primer disc del senyor Mr. Freak Ska ( i ja van tres àlbums) . Per al cas, Early Reggae en clau còmica lírica, afalagant les virtuts de la reina indiscutible de la graella. Vagi de gust ! :



Molt gran en Mr. Freak. Bones farres als seus concerts i un dels directes més divertits que es poden trobar en Català, sobretot per les lletres [beer]

Aprofito per posar un tema d' un dels clàssics de la música en Català

https://www.youtube.com/watch?v=DmLyT2f ... B&index=10
Hahahahaha, sí el Jaume és un crack, i una puta ànima incombustible. Amb el seu projecte en solitari ( bé, sense els de Mataró però fent un veritable "allstars" de col.laboradors per a les cançons) porta sense parar de crear pildoretes d'oldies a la jamaicana una pileta d'anys ja.

Al tema de l'enllaç i auns quants del primer disc, les percussions d'aquest servidor són les que podeu escoltar, per cert.

@kjavi , possiblement. O ho saben però no els hi agrada de debò. Talment el mateix amb l' Ska Revival o la 2Tone, amb el Rocksteady, o amb el Reggae en totes les seves evolucions.

A l'època actual, els posturejos i l'amor de mentida són el pa de cada dia... Sempre hi ha alguna excepció, però ni de conya és lo habitual.
sissyphus escribió:Hahahahaha, sí el Jaume és un crack, i una puta ànima incombustible. Amb el seu projecte en solitari ( bé, sense els de Mataró però fent un veritable "allstars" de col.laboradors per a les cançons) porta sense parar de crear pildoretes d'oldies a la jamaicana una pileta d'anys ja.

Al tema de l'enllaç i auns quants del primer disc, les percussions d'aquest servidor són les que podeu escoltar, per cert.

@kjavi , possiblement. O ho saben però no els hi agrada de debò. Talment el mateix amb l' Ska Revival o la 2Tone, amb el Rocksteady, o amb el Reggae en totes les seves evolucions.

A l'època actual, els posturejos i l'amor de mentida són el pa de cada dia... Sempre hi ha alguna excepció, però ni de conya és lo habitual.


Ostres company, doncs moltes felicitats pel disc [beer]
Ets en algun projecte a dia d' avui? O has penjat les baquetes?
Era el percussionista dels Aggronauts, no sé si recordaràs la banda. De fet, vàrem debutar a un local de la teva ciutat.

No, ja fa anys que no hi sóc a les files de cap grup.Algun cop poso discos, però lo de tocar avui per avui és un hobby que tinc un pèl abandonat. Sort que amb les arts marcials no m'ha passat això, hahahaha.
Vaja....desde 2002 a EOL i no estic en aquest fil [+risas] XD XD
Salutacions desde el poble de Sant Andreu del Palomar.
Melliug.
melliug escribió:Vaja....desde 2002 a EOL i no estic en aquest fil [+risas] XD XD
Salutacions desde el poble de Sant Andreu del Palomar.
Melliug.

Doncs ara et putejaré. En català no estem enlloc. Hi som o no hi som. Així que no hi eres però ja hi ets.
[oki]
@Haran
Que cabró! XD XD doncs menys mal que ja hi sóc....i ja que ens hi posem....

Puc dir que sóc indepe i de l'espanyol? [+risas]

Si a algú li interessa al CCCB l'exposició Game Play està molt bé, influència dels videojocs a la cultura. Diumenge 30 és l'últim dia. I els diumenges per la tarda l'entrada és gratuïta. Jo hi vaig anar la setmana passada. Paga la pena. Molt recomanable.

Salut!!
Melliug.
melliug escribió:@Haran

Puc dir que sóc indepe i de l'espanyol? [+risas]

No es pot ser perfecte! A l'aeroport vaig veure uns quants pericos...tot i que la majoria eren mossos.
L'últim cop que he visitat aquest fil va ser el 2008. XD

Segueixo a Lloret però amb més ganes que mai de prendre'm foc.
Dym escribió:L'últim cop que he visitat aquest fil va ser el 2008. XD

Segueixo a Lloret però amb més ganes que mai de prendre'm foc.


Crec que vols dir "calar-me foc".
3095 respuestas
158, 59, 60, 61, 62