DiRT Rally 2.0 - ¡Ya a la venta! - Demo disponible

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Acabo de comprar y descargar el juego. Se sabe cuándo sacan las primeras etapas por DLC? Y si estaran disponibles en el modi historia? Y también, aún ni han sacado el parche 1.1 en Xbox, correcto?
anavas44 escribió:Acabo de comprar y descargar el juego. Se sabe cuándo sacan las primeras etapas por DLC? Y si estaran disponibles en el modi historia? Y también, aún ni han sacado el parche 1.1 en Xbox, correcto?

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Antoniopua escribió:
anavas44 escribió:Acabo de comprar y descargar el juego. Se sabe cuándo sacan las primeras etapas por DLC? Y si estaran disponibles en el modi historia? Y también, aún ni han sacado el parche 1.1 en Xbox, correcto?

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Gracias! En su día lo vi de hecho, y se me ha pasado por completo,.sorry.
Antoniopua escribió:
anavas44 escribió:Acabo de comprar y descargar el juego. Se sabe cuándo sacan las primeras etapas por DLC? Y si estaran disponibles en el modi historia? Y también, aún ni han sacado el parche 1.1 en Xbox, correcto?

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entonces hay nieve supongo, rally de suecia era un dlc, no lo sabia.

Los que le dais al forza y sabiendo que es un juego distinto, ¿como lo comparais? En graficos ya se ve q puede que esté a la par pero me interesa más las fisicas y lo que transmite le coche...
borabora escribió:
Antoniopua escribió:
anavas44 escribió:Acabo de comprar y descargar el juego. Se sabe cuándo sacan las primeras etapas por DLC? Y si estaran disponibles en el modi historia? Y también, aún ni han sacado el parche 1.1 en Xbox, correcto?

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entonces hay nieve supongo, rally de suecia era un dlc, no lo sabia.

Los que le dais al forza y sabiendo que es un juego distinto, ¿como lo comparais? En graficos ya se ve q puede que esté a la par pero me interesa más las fisicas y lo que transmite le coche...

Es una pasada lo chulo que está también. Físicas cuidadísimas como en el Forza 7 ( más difícil debido a la naturaleza propia del rali )
Sabéis de alguna web donde haya reglajes para distintos coches y etapas? No estaría mal tener una base de datos como una que recuerdo de Project Cars.
El resto del rallies del 1 tb vendrán, no? Finlandia, Grecia y Gales??
ED1PO escribió:El resto del rallies del 1 tb vendrán, no? Finlandia, Grecia y Gales??

Eso es una incógnita aún -aunque no descartaría nada :) ... De momento, volverán dos: Mónaco y Suecia.
Comprada la edición deluxe en Argentina con revolut. Por menos de 15euros. Sin vpn sin gift card ni historias raras.

Revolut lo mejor que han inventado dios mío.
Jebi-Motors escribió:Comprada la edición deluxe en Argentina con revolut. Por menos de 15euros. Sin vpn sin gift card ni historias raras.

Revolut lo mejor que han inventado dios mío.



15€???????? Sin compartir cuenta ni nada??? Revolut?? [carcajad]

Lo siento pero me has dejado a cuadros!!

Edit: Vale, acabo de ver lo de Revolut ;)
Ayer compré en Argentina la básica (no sé por qué por qué normalmente suelo pillar las ediciones tochas) imagino que probando el nuevo método de compras etc.
La cuestión es que hoy ando un poco arrepentido de no haber pillado la Deluxe mi pregunta es creéis que vale la pena pillar el contenido de la Deluxe por 5.95€ que sale en Argentina? El juego base me costó 12.25€ (si pillo el contenido suelto son unos 4€ de diferencia que si lo hubiera comprado junto.
Vale la pena lo que trae por eso 5.95€.

Saludos

Edito: por 5.95€ lo he pillado que luego se que me arrepentiré

Saludos
Básicamente es una app con la que creas una tarjeta de crédito virtual, (gratis) la cual acepta sin problemas Microsoft y puedes comprar en cualquier bazar, por si alguno le interesa.
Alguien sabe como crear partidas de rally cros para jugar solo 2 coches? es que siempre se rellenan los huecos con la maquina, y encima hay 2 grupos, y juego con un colega y nunca coincidimos en el grupo.
ERICARTMAN escribió:Alguien sabe como crear partidas de rally cros para jugar solo 2 coches? es que siempre se rellenan los huecos con la maquina, y encima hay 2 grupos, y juego con un colega y nunca coincidimos en el grupo.


A día de hoy no se puede, y no han dicho nada sobre si pretenden cambiarlo en el futuro.
anavas44 escribió:
ERICARTMAN escribió:Alguien sabe como crear partidas de rally cros para jugar solo 2 coches? es que siempre se rellenan los huecos con la maquina, y encima hay 2 grupos, y juego con un colega y nunca coincidimos en el grupo.


A día de hoy no se puede, y no han dicho nada sobre si pretenden cambiarlo en el futuro.



Muchas gracias por la respuesta, me parece un paso atras terrible, por lo menos, podrian dejar elegir como lo quieres hacer, no recuerdo el dirt 1, pero si que se que en el 4 se puede como yo comento.

Lo dicho, gracias y un salu2
que os parece el online, hay gente?una cosa que me fijado es que en el multiplayer no se puede poner los rivales en modo ghost y ver por donde van trazando los de delante...pero estoy viendo videos y me está flipando, es increible como se ve y si ya las fisicas acompañan como parece...bffff.

A ver si baja algo de precio, muy muy buena pinta tiene
Lo bueno que tienen los rallys es que puedes montar un campeonato entre colegas independientemente de que consola usa cada uno. Fijas un tramo y un coche y a sacar tiempo, pasas una foto del resultado y a seguir.
borabora escribió:que os parece el online, hay gente?una cosa que me fijado es que en el multiplayer no se puede poner los rivales en modo ghost y ver por donde van trazando los de delante...pero estoy viendo videos y me está flipando, es increible como se ve y si ya las fisicas acompañan como parece...bffff.

A ver si baja algo de precio, muy muy buena pinta tiene


Por 14,54€ te puedes pillar la versión de luxe.
ERICARTMAN escribió:
borabora escribió:que os parece el online, hay gente?una cosa que me fijado es que en el multiplayer no se puede poner los rivales en modo ghost y ver por donde van trazando los de delante...pero estoy viendo videos y me está flipando, es increible como se ve y si ya las fisicas acompañan como parece...bffff.

A ver si baja algo de precio, muy muy buena pinta tiene


Por 14,54€ te puedes pillar la versión de luxe.


El método de las Revolut se acabó hara 3 días. Microsoft cerró el grifo.
anavas44 escribió:
ERICARTMAN escribió:
borabora escribió:que os parece el online, hay gente?una cosa que me fijado es que en el multiplayer no se puede poner los rivales en modo ghost y ver por donde van trazando los de delante...pero estoy viendo videos y me está flipando, es increible como se ve y si ya las fisicas acompañan como parece...bffff.

A ver si baja algo de precio, muy muy buena pinta tiene


Por 14,54€ te puedes pillar la versión de luxe.


El método de las Revolut se acabó hara 3 días. Microsoft cerró el grifo.


No fastidies!!! pues vaya mojon
Ya está disponible para los jugadores de la Edición Deluxe el Škoda Fabia Rally y el Citroën C4 Rally

Los jugadores que hayan comprado la edición normal, cada coche se puede comprar a 1,49 €
https://www.microsoft.com/es-es/p/dirt- ... verviewtab
https://www.microsoft.com/es-es/p/dirt- ... verviewtab
Alguien tiene alguna configuración en los parámetros del mando, podría compartirla?
miglesiasangel escribió:Alguien tiene alguna configuración en los parámetros del mando, podría compartirla?

Estaría bien que alguien comparta su configuración del mando. Yo me pongo a ver las opciones y me pierdo!!!

Hoy miércoles creo que hay actualización del juego. A ver que novedades trae
Estas son las notas del parche
• Stability improvements across all modes
• Prevented negative times from posting to leaderboards
• OSD Dial can now be enabled in headcam
• New engine audio for Citroen C3 R5 and Ford Mustang GT4
• ‘Upgraded’ trophy/achievement will now unlock
• Darkness issue resolved when using interior cameras
• Softlock will no longer occur if user owns too many vehicles
• Proximity indicators are now available for rallycross
• Prevented exploit for claiming rewards multiple times
• Podium counter will now correctly update in My Team
• Prevented audio cut outs
• Joker Lap cut-scene is now skippable
• Custom online will no longer disconnect users in specific conditions
• Improvements and corrections to text (all languages)
• Improvements to subtitle content
• Accented characters will be entered correctly in user text fields

http://blog.codemasters.com/community/0 ... -20-03-19/

Recomiendan no jugar desde las 12:00 hasta las 13:00 (hora española) porque están de mantenimiento en RaceNet.
https://twitter.com/dirtgame/status/1108308584373370880

Han bajado también la frecuencia de las etapas con lluvia y de noche. Sobre el FFB han dicho esto
Finally: as we’ve mentioned on our forums, we’re continuing to investigate the concerns some of you have raised with FFB. We’re taking your feedback incredibly seriously, and we are giving this the time and investigation it deserves. We know we need to strike a fine balance between the large number of players who are happy with the FFB, and those of you who want an experience closer to the original DiRT Rally. We’ll continue to keep you informed of our progress – and once we’re happy with the update, we’re hoping to announce plans which will enable some of you to playtest it before we roll it out to everyone.


También dicen que los jugadores con la edición estándar del juego podrán jugar a los nuevos rallys en el multijugador cuando, por ejemplo, un amigo configure un rally, el jugador puede unirse a la partida.
For those of you who are questioning the size of the patch: some good news! Even if you’re not a Deluxe Edition user, you will be able to access the new environments in multiplayer. So, for example: if one of your friends has set up a rally lobby with Monte Carlo – you too will be able to enjoy Monte Carlo, even if you haven’t bought Monte Carlo! We can’t promise you’ll be any better at it than your pals – after all, you’ll have slightly less practice – but we wanted to make sure we weren’t restricting multiplayer lobbies by cutting people off to this content.
Disponible un nuevo parche
UPDATE:

Hi all,

The latest patch notes for v1.2.1 are below:

- My Team Special Events issues fixed

- We've fixed not receiving input from unofficial devices (without re-connecting the device after press start)

- Special liveries and Monte Carlo Rally unlocked for Deluxe Edition players on Steam. These will unlock for PlayStation and Xbox players at midnight local time

We're continuing to monitor your feedback, so if there is anything new or existing that you feel has slipped through the cracks, please let us know on the pinned Steam/Codemasters forums threads.

Thanks,
Christina

https://forums.codemasters.com/topic/35 ... ent-410345

En PS4 y Xbox One el rally de Montecarlo estará disponible por la medianoche
https://twitter.com/dirtgame/status/1110212747596361728
Está rebajado a 36,90€ en Amazon!!
Trailer del contenido de este mes: BMW M1 Procar Rally, el Opel Manta 400 y rally de Suecia
https://www.youtube.com/watch?v=HrUXABfWsfw

Roadbook de hoy hablando sobre el parche de la semana que viene
http://blog.codemasters.com/community/0 ... -08-04-19/

Los 5 nuevos diseños que serán añadidos mañana son para el DS 21, el Fiat 131 Abarth Rally, el Opel Ascona 400, el Peugeot 208 R2 y el Volkswagen Polo S1600.
El nuevo parche estará disponible a las 12:00 hora española y el mantenimiento de RaceNet terminará a las 13:00 hora española, hasta entonces recomiendan no jugar.
https://twitter.com/dirtgame/status/1118079308680056832

Hi!

DiRT Rally 2.0 v1.3 releases at 11am (BST) today, and with that, RaceNet will go down for maintenance, so please make sure you're not playing the game when 11am comes around, as it could compromise event times etc. being uploaded to the server. We're expecting RaceNet to be up and running by 12pm BST!

Here's what patch 1.3 contains:
- Grip and floating car issues off the starting line now resolved
- New achievements/trophies added for Season One: ‘On Thin Ice’ (Complete a clean stage in Monte Carlo), ‘Rock ‘n’ Roll’ (Drive 66km at Monte Carlo in the DS 21), ‘To all those who doubted...’ (Get a podium in the Citroën C4 Rally), ‘Kickin’ 80s Vibe’ (Complete your first Event in the BMW M1 Procar Rally)
- The achievement/trophy “Fire Up That Car... Again” has had its unlock criteria modified
- Prevention for audio cut-out improved
- Added Jon Armstrong’s 2019 Galway International Rally livery
- New engine audio for BMW M1 Procar and Peugeot 208 T16 R5
- Fixed non-English translations of in-game text
- Retiring no longer counts as completing the stage or event, and will no longer cause trophies to pop
- Returning to the service area in Rallycross Community Events or AI Challenges will take players to service area and not leave the event
- Spectating in bumper cam will now show other drivers in custom online events
- Improvements to co-driver calls in specific call outs, across multiple locations
- Leaderboards are now available after non-Time Trial races
- Improvements to visual quality on some cars
- Corner cuts across certain areas (reset lines and rough terrain) are now prevented
- Stability improvements throughout title

Thanks!
Jenny

https://forums.codemasters.com/topic/36 ... t-it-here/
Ya está disponible el Rally de Suecia, para los que no tengan la Deluxe Edition, el rally cuesta 3,99€
https://www.microsoft.com/es-es/p/dirt- ... verviewtab
Trailer Season 1 - Etapa 3
https://www.youtube.com/watch?v=sPUiDYMcSYs

Disponible el Ford Focus Rally 2007, el Subaru Impreza 2008 y nuevos diseños para el Volkswagen Golf GTI 16v, Opeal Adam R2, Ford Escort RS Cosworth, Porsche 911 RGT RS y el Volkswagen Polo R Supercar.
Esto es lo que corrige el parche 1.4
i all,

DiRT Rally 2.0 v1.4 releases at 11am (BST) today, and with that, RaceNet will go down for maintenance, so please make sure you're not playing the game when 11am comes around, as it could compromise event times etc. being uploaded to the server. We're expecting RaceNet to be up and running by 12pm BST. Here is what the update will bring:

- Online Custom events can now be set up as human only

- Plain black and white liveries added for most vehicles

- UI indication added for when ghost cars are stopped due to time penalty

- Leaderboards will now support going to the top from all positions

- AI will no longer select unreleased vehicles

- Speedcar Xtrem wheels will not disappear

- Improvement to Silverstone joker lap detection

- Costa Rican added as a nationality

- Tyre warnings are improved when in the service area

- Reset line improvements on Mettet

- Delta Daily will now award correct credits

- Improvements to Opel Manta 400 engine audio

- Turning off Personal Best ghosts will keep them off for the remainder of the session

- Visual improvements to some vehicles

- Proximity warnings will not be shown on retired vehicles

- Resuming championships will not damage previously undamaged components

- Stability improvements throughout title

Please note that a further update will follow in the next week, which will focus solely upon FFB – so if you’re wondering where that is, it’s just around the next corner!

As always, if you’re playing the game and notice something that might’ve slipped through the cracks, please post in this thread so we can take a look.
Cheers,
Christina

https://forums.codemasters.com/topic/37 ... platforms/

Esto son los cambios que trae el parche 1.4.1
Force Feedback changes:

The latest update to arrive to DiRT Rally 2.0 this morning - update 1.4.1 - is primarily focused upon updating the Force Feedback for steering wheels. After looking into comments about the feel from all parts of our community, we’ve changed the way the ‘Suspension’ setting works to try and exhibit the behaviours that you've been requesting. For this update the slider has been set at a default level of 100 for all devices, but this can be changed to suit your preferences.

If you prefer the way things felt previously, then simply head to the Input section of the Options & Extras menu, select your device and then adjust the ‘Suspension’ slider in the Vibration & Feedback tab to 0.

We want to give a huge thanks to the entire community for their feedback and patience while we've looked into implementing these changes - especially to those of you who've taken the time to come back to us with incredibly useful, nuanced feedback about your FFB experiences. It's worth mentioning that while this is the first big update to the FFB, it's definitely a work in progress and we plan to refine the feeling further. Please - let us know what you think.


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Más información http://blog.codemasters.com/dirt/05/dr2 ... n2-reveal/
Disponible el rally de Alemania, para los que no tengan la Deluxe Edition, el DLC vale 3,99 €
https://www.microsoft.com/es-es/p/dirt- ... verviewtab
Sabéis donde está bien de precio??

Lo quiero en Xbox One por el tema de que el mando me gusta mucho más para juegos de coches.

Sigo jugando al 1 todavía, que me parece el mejor juego de coches de esta generación y este lo quiero comprar cuando baje de precio, que en PS4 lo he visto a 30€ pero en Xbox One no baja de precio!
Parche 1.5 disponible
Club support added to Freeplay.
Visual improvements made to rain effects.
Service Areas will appear correctly in Weekly and Monthly Challenges.
Monthly Challenge Leaderboards adjusted to show total Event times instead of individual Stage times.
Elite and Master AI difficulty adjusted in My Team Rally Events to provide a fairer transition upwards from Pro.
Start-line AI behaviour adjusted at Lohéac Bretagne circuit.
AI cars will now be washed after Rallycross races.
Notification added for when a player completes research on a car’s final engine upgrade in My Team.
Chase cameras adjusted to reduce camera clipping into roadside objects.
Non-English language co-driver volume increased.
Corrections to some non-English language co-driver calls.
General stability improvements and minor bug fixes.

https://twitter.com/dirtgame/status/1138361447317147648
Está ahora mismo en oferta, por la feria E3 hasta el 17 de junio, a 35 euros, y por 45 la edición Luxe que trae tres rallys más (Alemania, Suecia y no recuerdo el otro) además de un montón de coches.

Me he hecho con él y está tremendo, muy en la línea de el Dirt Rally original, pero más completo.

Lo que no sé es dónde se puede cambiar el nivel de dificultad de la IA. O no lo encuentro, o solo se puede configurar que los daños del coche sean "letales", pero no la dificultad de la IA como tal en cuento a mejores cronos. El tema es que me está resultando, digamos, "fácil" ganar a la IA enlos tramos y rallys, al menos los iniciales con el Lancia HF, aunque claro, juego con los daños en "no letales".
Roadbook del 5 de julio
http://blog.codemasters.com/community/0 ... ly-5-2019/

La semana que viene saldrá el parche 1.6 que traerá estos cambios
My Team:

Resolved issue whereby players were seeing blank entries above their current Leaderboard standing.
Removed potential exploit that allowed for unlimited restarts in My Team Events.
Widened AI performance capabilities across several difficulty levels, making the jump in challenge feel less dramatic.


Cars:

Updated engine audio for Lancia Delta S4, based on new real-world audio data.
Adjusted headlight glass texture on the Mitsubishi Lancer Evolution VI.
Added night time dashboard illumination to the Porsche 911 SC RS.
Miscellaneous fixes and adjustments to damage models of multiple cars.


AI:

Adjusted AI performance on Night Rally Stages.
Adjusted AI performance during Wet Rallycross Events.
Adjusted AI performance to better simulate tyre wear during Events with long distances between Service Areas.


Visuals:

Fixed issue regarding tyre marks not appearing on certain surfaces.
Adjusted rain effects for better visibility when using interior camera views.
Reduced excessive dirt kick-up at Biķernieki, Riga (Latvia RX).


Audio:

Resolved issue where rain audio would cut out on longer Stages.
Resolved issue where ambient sounds would cut out in Service Areas.
Fixed multiple issues with co-driver calls on Germany Rally Stages.


UI/UX:

Added support for “Manual H-Pattern or Manual Sequential” to transmission options.
Added support for “Manual H-Pattern with Clutch or Manual Sequential” to transmission options.
Improved animations of certain Engine Mapping Upgrade unlock notificiations.
Added subtitles to Biķernieki, Riga (Latvia RX) introductory video.
Minor fixes to Brazilian Portuguese translations during loading screens.


Miscellaneous:

Improvements to Location loading times (Steam version only).
Improvements to reset lines and collision areas on Germany Rally.
Improvements to reset lines and collision areas on Argentina Rally.
Improvements to reset lines and collision areas on Poland Rally.
Improvements to reset lines and collision areas on Hell, Lånkebanen (Norway RX).
Improvements to reset lines and collision areas on Biķernieki, Riga (Latvia RX).
General stability improvements and minor bug-fixes throughout the game.


Disponible el parche 1.6
http://blog.codemasters.com/dirt/07/pat ... rally-2-0/
Roadbook del 26 de julio
http://blog.codemasters.com/community/0 ... y-26-2019/

Dicen que agosto será un mes grande para DiRT Rally 2.0, así que es de suponer que se anuncie nuevo contenido.
Roadbook del 2 de agosto http://blog.codemasters.com/community/0 ... st-2-2019/

El 8 de agosto saldrá el parche 1.7 que además de arreglar algunas cosas, añadirán nuevos diseños para algunos coches y una nueva localización para probar el coche: DirtFish.
Content:
New Location: DirtFish (Test Drive only)
New Livery: DirtFish – SUBARU WRX STI NR4
New Livery: DirtFish – Opel Adam R2
New Livery: DirtFish – Ford Fiesta OMSE SuperCar Lites
New Livery: DirtFish – BMW E30 M3 Evo Rally
New Livery: Per-Inge Walfridsson – Lancia Stratos

Leaderboards:
Resolved issue where negative times were being displayed on Leaderboards.

My Team:
Tyre compound choice will no longer reset to Medium after every Stage.

Achievements/Trophies:
Made fixes to certain issues preventing “Adaptable” from unlocking.

Miscellaneous:
Added official support for Fanatec ClubSport Steering Wheel Formula V2 (AO) on Xbox One and PlayStation 4.

Dicen que éstos no serán los únicos cambios que va a haber, que habrá algunas sorpresas.que serán anunciadas ese día.
Aquí está toda la información sobre el parche 1.7
http://blog.codemasters.com/dirt/08/vr- ... rally-2-0/

Anuncio de la temporada 3 y 4
http://www.codemasters.com/dirt-rally-2 ... lF-Lc8bC4c
http://blog.codemasters.com/dirt/08/sea ... wQT_hvJURE

Here’s an overview of what you’ll find in Seasons 3 & 4 of DiRT Rally 2.0. All content is available individually or as part of the Seasons 3 & 4 Deluxe Content Pack.

If you’re a Standard Edition player you can receive all 4 Seasons of content with the DiRT Rally 2.0 Year Pass.

If you’ve yet to pick up DiRT Rally 2.0 the Super Deluxe Edition will get you everything from Seasons 1-4, along with the base game!

The original Deluxe Edition of DiRT Rally 2.0 contains Seasons 1 & 2 only, as does the original Deluxe Content pack.
De los juegos de rallys de Codemasters, Colins McRae incluidos, este Dirt Rally 2.0 creo que es el que más cantidad de contenido tiene. Hasta ahora, salvo error u omisión, con la edición De luxe ya van 10 rallys con 12 tramos cada uno, y eso sin contar los circuitos de rally cross que suman otro puñado de recorridos...

Juego para rato...
El Mini de rallycross de Oliver Bennett lo añadirán en la temporada 4 el 14 de enero
http://blog.codemasters.com/grid/08/cod ... t-22-2019/
Anunciado el DiRT Rally 2.0 World Championships, los participantes de este campeonato recibirán un BMW M2 para usarlo en el modo carrera. El resto de jugadores podrá usarlo en el modo Juego Libre . El Dirtfish ya se puede usar en modo Juego Libre.

Notas del parche 1.8 que sale mañana
VR:
Added option allowing players to choose whether to launch the game in 2D Mode or VR Mode.
Added support for separate graphics presets between 2D Mode and VR Mode.
Added support for “-novr” launch command.
Added ability to bind “Reset View” to a preferred button/key.
Resolved issue where game would crash if no VR headset was plugged in.
Improved readability of UI text in VR Mode.

Esports:
Added support for DiRT Rally 2.0 World Championship Qualifiers.

Content:
New car: BMW M2 Competition
Added files for Greece Rally in preparation of DLC release on September 10.
Added files for the Seat Ibiza Kit Car in preparation of DLC release on September 24.
Added files for the Peugeot 306 Maxi in preparation of DLC release on September 24.

My Team:
Adjusted performance of AI drivers across multiple routes and car classes, to provide a more balanced difficulty curve.

Clubs:
Resolved issue where tuning setups were being reset to default between Stages in Club Championships.
Resolved issue where damage was resetting between Stages in Club Championships.
Resolved issue where tyre punctures were automatically being repaired between Club Stages regardless of spare tyre availability.
Resolved issue where cars were automatically being cleaned after every Stage in Club Championships.

Rallycross:
Resolved issue where too many cars would spawn on the starting grid.
Resolved issue where AI drivers would skip Joker Laps if a player restarted a race or got disqualified.
Resolved issue where players could avoid taking a Penalty Joker lap after receiving a penalty.

Cars:
Resolved issue where rear left tyre of the Peugeot 205 T16 Evo 2 was too narrow in comparison to rear right tyre.

Multiplayer:
Resolved issue where the host of a Humans Only Custom Event would fall through the game world.
Resolved issue where end of race countdown timer would not appear for players yet to complete a race.
Resolved issue where players could gain access to DLC cars ahead of official release date.
Resolved issue where players could not choose a DLC car if they were in a lobby with a host with Season Content access.
(Note: If a Lobby Host owns Season content, all players in the Lobby are given permission to use that DLC content regardless of entitlement status.)

Locations:
DirtFish added to Freeplay.
New Zealand Rally – Corrected brightness setting for better visibility in darker areas.
Mettet, Belgium – Resolved issue where start lights were not working.

UI/UX:
Updated Freeplay main menu tab to include DirtFish.
Added World Championship tab to main menu.
Added Uruguayan flag as a selectable option for driver profiles.

Achievements/Trophies:
“Adaptable” – Further improvements after Version 1.7 to make Achievement trigger properly.
“Watch the Delta” – Adjusted triggers to assist users who weren’t able to unlock Achievement initially.
“Living the Dream” – Adjusted triggers to assist users who weren’t able to unlock Achievement initially.

Hardware:
Resolved issue where rev lights on Fanatec CSL Elite Wheel Base were displaying in the wrong direction.

Miscellaneous:
General stability improvements and minor bug fixes throughout title.

Additional comments on popular community issues:
We are currently investigating the possibility of supporting Oculus VR headsets natively, via Oculus SDK on Steam.
We are currently investigating the ways of supporting post-launch content from other platforms on Oculus, and do not have a release date to announce at this time.
The issues of audio cutting out mid-Stage are expected to be resolved in a future update.
The ability to spectate in Multiplayer Lobbies is in development and could potentially appear in Version 1.9.
The ability to use a “Dashboard” camera angle (similar to the one seen in DiRT Rally) is expected to be added in a future update, most likely Version 1.9.

http://blog.codemasters.com/dirt/09/dr2 ... _announce/
Roadbook del 20 de septiembre. El juego será parte del Xbox Game Pass el 26 de septiembre.
http://blog.codemasters.com/dirt/09/the ... r-20-2019/
Menuda sacada de rabo el Xbox Pass [amor]. Brutal [Ooooo].
El parche 1.9 saldrá la semana que viene el 1 de octubre y la actualización 1.10 saldrá el 29 de octubre.
Version 1.9 October 1, 2019

Content:
Added files for Yas Marina Circuit, Abu Dhabi in preparation of DLC release on October 8th.
Added files for Peugeot 206 Rally in preparation of DLC release on October 22nd.
Added files for Volkswagen Golf Kitcar in preparation of DLC release on October 22nd.

Features:
New feature: Broadcast Mode (Beta). Players can now spectate others in Multiplayer Lobbies.
New camera angle: "Dashboard"

VR:
Added "Launch DiRT Rally 2.0 in Oculus VR Mode" command to Steam version.
Adjusted default Chaperone setup by forcing Seated Mode.
Improved readability of various UI elements.
Made various improvements to reduce stutter during head movement.

Audio:
Resolved multiple triggers relating to audio cutting out mid-Stage.
Resolved issue where turbo blow-off sounds were not playing when players released the throttle.

Hardware:
Added "Handbrake Deadzone" and "Handbrake Saturation" options to Advanced Input Settings.

My Team:
Added ability to "restart" My Team career by resetting player inventories.
Resolved issue where selling an upgraded car would not show the correct amount of Credits refunded.
AI Challenges: Resolved issue where AI drivers would score double points after player recovers from Terminal Damage.

Freeplay:
Custom: Added ability to autofill an Event with all available routes for a chosen Location.
Historic: Resolved issue where retiring from an event would mark current Championship as "Completed".

AI:
Modified AI behaviour when taking the final corner at Estering, Germany.

Miscellaneous:
General stability improvements and minor bug fixes throughout title.

Version 1.10 is in development and is expected to release around October 29.

https://forums.codemasters.com/topic/42 ... ent-465926
Ya disponible en el game pass.
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