Però… perquè…?

-Però… perquè…?
-Perquè l’estimo.
-Ja ho sé
-L’estimo molt.
-Sí, ja m’ho ha dit.
-És que me l’estimo molt!
-Escolti, que ja ho sé. No ha parat de repetir-m’ho durant els últims 10 minuts.
-No, escolti’m vostè. Em sembla que és això que segueix sense entendre. No és que l’estimi ni que l’estimi molt, sinó que l’estimo moltíssim, l’estimo extremadament. Ella és el meu cor, és tota la meva vida, la meva ànima. Ella ho és TOT, tot jo i tota la resta. La resta és buit si no és ella, la resta és pur buit si no hi és ella. Me l’estimo com mai ningú no haurà sigut capaç d’estimar, me l’estimo fins a l’extrem, fins a l’horitzó, fins a l’altre cantó d’aquest infinit univers!
-...
-Què no ho entén? No, per la manera en que em mira, veig que no. Serà que vostè no ha estat mai enamorat de veritat. Li explicaré una cosa, a veure si així... De vegades penso que és impossible tenir tant d’amor sense tornar-se boig. De fet, també penso que potser sí que m’estic tornant una mica boig. Boig per ella, sap? N’estic bojament enamorat. Sí, suposo que és això. Em comprèn ara? Entén perquè?
-Doncs no. Li prometo que segueixo sense entendre-ho. En realitat em sembla que és vostè qui no ho entén. Perquè... si tant l'estima,... perquè vol saltar?


****


Pero... ¿porqué?

-Pero… ¿porqué…?
-Porque la amo.
-Ya lo sé
-La amo mucho.
-Sí, ya me lo ha dicho.
-Es que la amo mucho!
-Escuche, que ya lo sé. No ha dejado de repetirlo durante los últimos 10 minutos.
-No, escúcheme usted. Me parece que es esto lo que sigue sin entender. No es que la ame ni que la ame mucho, sino que la amo muchísimo, la amo extremadamente. Ella es mi corazón, es toda mi vida, mi alma. Ella lo es TODO, todo yo y todo lo demás. Lo demás está vacío si no está ella, lo demás es puro vacío si no es ella. La amo como nunca nadie habrá sido capaz de amar, la amo hasta el extremo, hasta el horitzonte, ¡hasta el otro lado de este infinito universo!
-...
-¿No lo entiende? No, por la manera en que me mira, veo que no. Será que usted no ha estado nunca enamorado de verdad. Le explicaré una cosa, a ver si así... A veces pienso que es imposible tener tanto amor sin volverse loco. De hecho, también pienso que a lo mejor sí que me estoy volviendo un poco loco. Loco por ella, ¿sabe? Estoy locamente enamorado. Sí, supongo que es eso. ¿Me comprende ahora? ¿Entiende porqué?
-Pues no. Le prometo que sigo sin entenderlo. En realidad me parece que es usted quien no lo entiende. Porque... si tanto la ama,... ¿porqué quiere saltar?
uff impacta molt, primer em pensava que era un relat sobre una conversa i al arribar al final me quedat mal, rallada però si te'l tornes a llegir s'enten el perquè...

està genials ^_^

pd: bones festes!!!


............


uff impacta mucho, primero me pensaba que era un relato de una conversación i al llegar al final me quedado mal, rallada pero si lo vuelves a leer se entiende el porqué...

esta genial ^_^


pd: felices fiestas!!!
Ey, tío, mola. Joer, me encanta el giro final y todo lo que deja de parte del lector.

(No sé si me pierdo algo, pero yo es que no me quedé rallado por el final y no tuve que leerlo una segunda vez para comprender ;-)).

Más en serio, que eso, me gusta porque la última frase te hace re interpretar muchas cosas del texto y darle más significados.
no es que tubiera que leerlo otra vez para entenderlo, sino para ver más allá de la historia que cuenta XD jaja

rallada porqué yo iba tan feliz en mi mundo de oh que bonito un dialogo y pam! sablazo XD

pero el texto es genial.
Qué buena, me encanta el giro que le diste al final a la historia, la cambia totalmente.

Un saludo!
4 respuestas